2017-11-24 19:39 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Marketing

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Speaking Business - Legyen az előadás reklámeszköz!
Speaking Business - Legyen az előadás reklámeszköz!Az eladási célú prezentáció, illetve előadás tartása ma az egyik leghatékonyabb marketing eszköznek számít, mégis ezt alig használják a vállalkozások Magyarországon. Segítségével hatékonyan építhető a személyes márka, továbbá érdeklődőket, vevőket szerezhetünk. Tekintsük tehát az előadást reklámeszköznek és ne szereplésnek. Janata Krisztina a Marketing Commando tanácsadója a Big Money Speaking konferencián szerzett tapasztalatait mutatja be a hazai helyzethez viszonyítva.


Tovább...
 
Újévi árazási feladatok a kiskereskedelemben
Újévi árazási feladatok a kiskereskedelembenA kiskereskedő vállalkozások idei első feladata az új árazás hibátlan kiírása. Az átárazás ugyanakkor többet jelent: üzleti stratégiai eszköz. Az általános áfa kulcs mostani változásán túl négy különböző rendszeres árazási eset adódhat a gyakorlatban: a mindennap alacsony ár, a szezonvégi és a különleges alkalmak, regionális árazás, és az ároptimalizálás.
Tovább...
 
Ügyfélkezelés - 5 kockázatos hiba
Ügyfélkezelés - 5 kockázatos hibaAz ügyfélkezelés ma fontosabb, mint bármikor. Komoly versenyelőnyt jelent, ha egy vállalkozás helyesen bánik az vevőivel. Tekintsünk ügyfeleinkre hosszú távú kapcsolatként és viselkedjük eszerint. Tapasztalt szakemberek gyűjtötték össze tanácsaikat.
Tovább...
 
Próbáltad már a kötéltáncot? - Esettanulmány
Próbáltad már a kötéltáncot? - Esettanulmány A mostani kis tanulmányban a vállalkozás pszichológiai oldalára is kitérek és egy esettanulmányt mutatok be, ami valós eseményeken alapul. Nos akkor kezdjük is.



Tovább...
 
7 dolog, amire a vevődnek biztosan szüksége van!
amire a vevődnek biztosan szüksége van Amikor egy érdeklődő, vagy akár egy visszatérő vevőnk ismét felkeres minket, ezt azért teszi meg, mert szüksége van tőlünk valamire, de minimum felkeltette a szolgáltatásunk az érdeklődését. A cikkben inkább a dolog lélektani oldalát szeretném elemezni, és megemlítek 7 olyan általam nagyon fontosnak tartott tényezőt, amit meglátásom szerint a vevőnk tudatosan, de leginkább tudat alatt „elvár” Tőlünk.
Tovább...
 
Ne csak lőj, célozz is!
Ne csak lőj, célozz is!Manapság egymást érik a különböző cikkek és tanulmányok a válságkezeléssel kapcsolatosan. Én igazán akkor beszélek válságról, ha az a saját fejünkben/lelkünkben is kialakul. Mindaddig inkább azt javaslom, hogy a jelenlegi helyzetet próbáljuk meg úgy kezelni, hogy megváltoztak a viszonyok, és mint vállalkozó új feladatokkal meg megbirkóznunk.
Tovább...
 
A gerilla marketing olcsó és hatásos
A gerilla marketing olcsó és hatásosAmikor a nagyvállalatok a válság okozta költségcsökkentések miatt megnyirbálják marketingkiadásaikat, a kisvállalkozásoknak érdemes a brand erősítésen elgondolkodni. Ha belevágna, akkor legyen kreatív! Kis költségvetésből a gerilla marketing lehet az az eszköz, amivel nagy, szórakoztató és élményt adó kampányt futtathat.
Tovább...
 
Tapadós marketingüzenet
Tapadós marketingüzenetAz emlékezetes marketingüzenettel jól növelhető az eladások száma. Vegyünk sorra 4 alapvető tippet, hogy a vállalkozás marketing üzenetét felejthetetlenné tegyük és elkerüljük az ablakon kidobott hirdetési forintokat.
Tovább...
 
Válság és kommunikáció!
Válság és kommunikáció!A potenciális vevőink irányába történő kommunikáció válság idején kiemelten fontos. Sajnos nagyon sokan elkövetik azt a hibát, hogy egy nehéz helyzetben (pl. válság idején) behúzzák a kéziféket. A gond igazából nem ezzel van, hanem azzal, hogy rossz helyen történik a költségcsökkentés.
Tovább...
 
Marketing túlélő válságban

Marketing túlélő válságban A gazdasági válság sajnos nagymértékben sújtja a kisvállalkozókat. Ilyenkor a kis cégek vezetői megpróbálják meghúzni az amúgy is szűk nadrágszíjat, és a költségek lefaragásával igyekeznek talpon maradni. Válság idején azonban egyáltalán nem mindegy, hogy mely kiadások kerülnek a megnyirbálásra szánt kosárba.

Tovább...
 
Ne féljen a hideghívástól!

Ne féljen a hideghívástól! Utálja a hideghívásokat? Jusson túl végleg a hideghívásokkal szemben érzett idegenkedésén. Vajon vállalkozása értékesítői elég bátrak? Nincs olyan vállalkozás, amely megengedhetné magának, hogy legjobb értékesítői akár egy kicsit is elbizonytalanodjanak, amikor egy új, vonzó üzlet kínálkozik.

Tovább...
 
Az attitűd titkos változásai

Az attitűd titkos változásai Amikor valakinek megváltozik az attitűdje, vajon tudja, hogy mi okozza? A pszichológusok azt állítják, hogy elménk működése nagyrészt rejtve marad előttünk. Ennek a meglepő felfedezésnek az egyik aspektusa, hogy az emberek gyakran nincsenek tisztában azzal, hogy mikor változott meg az attitűdjük.

Tovább...
 
Az emberi elme rejtett működése
Az emberi elme rejtett működése Hogyan alkotnak a nagy művészek? Miként oldják meg briliáns elméjű tudósok szakterületük legbonyolultabb problémáit? Hallgassuk meg őket, amikor megpróbálják elmagyarázni titkukat, de nagy valószínűség szerint csalódottak leszünk. A művészek olyan rejtélyes dolgokat mondanak, mint „a kép egyszerűen megjelent a fejemben”; az írók válasza: „nem tudom, hogy a honnan jöttek a szavak”; a tudósok pedig így nyilatkoznak: „ráéreztem.” A kérdés a vállalkozóknak igencsak aktuális a marketing, a fogyasztói döntés szempontjából.
Tovább...
 
Vevő-olimpia

Vevő-olimpia A kiskereskedelmi környezetben az online vásárlás terjedésével még kiélezettebb a küzdelem a hagyományos üzletek között. A vállalkozásoknak ezért érdemes jobban megismerni a vásárlók szokásait, hogy jobbak legyenek a versenytársaiknál.

Tovább...
 
Gyorsítható a folyamatos bolti akció

Gyorsítható a folyamatos bolti akció Évek óta folyamatosan kevesebb ruházati cikket vásárolnak a magyar háztartásokban. 2006-ban a visszaesés 3,2 százalékos, 2007-ben további 2,3 százalékos volt – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet FashionScope vizsgálatának adataiból. Az Országos Kereskedelmi Szövetség szerint 2008 első félévében tovább csökkent a ruházati cikkek értékesítési volumene, mely ellen a kereskedők a szinte folyamatos leárazásokkal próbálják felvenni a harcot.

Tovább...
 
Forgalomnövelés nyereményjátékkal

Forgalomnövelés nyereményjátékkal Az ArenaPlaza tájékoztatása szerint nyereményjátékuk a náluk üzemelő vállalkozások forgalmát 15 százalékkal növelte, és hasznos statisztikai információkkal is szolgált a lakossági vásárlási szokásokat illetően. A fődíjat egy vállalkozó házaspár vitte el.

Tovább...
 
Kezdje az évet profittermelő marketingtervvel!

Kezdje az évet profittermelő marketingtervvel! Sok cégvezető újult erővel indul neki az év első munkanapjainak. Ilyenkor természetes, ha a vezető fejében az jár, milyen volt a tavalyi esztendő és vajon mi várható az idei évre. Ilyenkor eszébe jut egy-két lényeges dolog, amin változtatni kellene s latolgatja magában azt is: vajon milyen fejlesztésekre lesz elegendő pénze vagy kedve.

Tovább...
 
Hogyan használhatjuk az internetet piackutatásra?

Hogyan használhatjuk az internetet piackutatásra?Az internet a valaha létezett legnagyobb, leggyorsabb és a legkönnyebben hozzáférhető információforrás. Szinte minden elképzelhető témával kapcsolatban találhatunk információt a világhálón, méghozzá nagyrészt ingyen. A kérdés csak az, hogyan és hol találhatjuk meg pontosan azt az információt, amit keresünk, ráadásul anélkül, hogy eltévednénk a ránk zúduló adatrengetegben.

Tovább...
 
Hogyan végezhetünk saját magunk hatékony piackutatást?

Hogyan végezhetünk saját magunk hatékony piackutatást?Mielőtt új vállalkozásba kezdünk, vagy egy új terméket illetve szolgáltatást akarunk a piacra dobni mindenképpen végeznünk kell némi piackutatást. Megkérdezhetjük a családunkat, barátainkat, beszélhetünk az adott piaci szegmensben tevékenykedő ismerőseinkkel, ellenőrizhetjük a már piacon lévő termékek árait, stb…

Tovább...
 
Profi sajtóközlemény írók

Profi sajtóközlemény írókLétezik egy másik lehetőség is a cikkünk elkészítésére: ahelyett, hogy magunk írnánk, készítessük el egy profi, sajtóközlemények készítésére szakosodott PR céggel. Noha a sajtóközlemények lényege, hogy költséghatékony marketingmegoldások, ezzel a módszerrel pedig fizetnünk kell az megírásukért, mégis, ha úgy érezzük, hogy írói képességeink nem elégségesek, akkor ez bizonyulhat a helyes megoldásnak.

Tovább...
 
Mikor és hová küldjük sajtóközleményünket?

Mikor és hová küldjük sajtóközleményünket?Ahhoz, hogy a cikkünket komolyan vegyék, olyan sajtóirodához küldjük, amelynek kapcsolódik a témánkhoz. Például, ha részvényeket szeretnénk kibocsátani, a The Financial Times lehet a megfelelő számunkra. Egyértelmű, hogy nem lenne logikus a részvények kiadásáról szóló cikkünket egy lakberendező magazinnak küldeni.

Tovább...
 
Tippek és tanácsok a sajtóközlemény írásához

Tippek és tanácsok a sajtóközlemény írásáhozAmennyiben saját magunk írjuk a cikket, rengeteg dolgot kell figyelembe vennünk ahhoz, hogy az profi legyen. Bár elképzelhető, hogy a cikket a továbbiakban még átszerkesztik, fontos, hogy olyan formába öntsük, ami elnyeri az újságírók tetszését.


Tovább...
 
Kapcsolódó témák


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |