2017-09-24 17:49 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow E-business

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 1 vendég van az oldalon.
B2B értékesítés online piactéren
B2B értékesítés online piactérenKiemelten fontos a gyors reagálás és a termékfotó, de nélkülözhetetlen a részletes termékleírás, és a pontos specifikáció is. Mivel lehet növelni a sikeresen megkötött üzletek arányát? Melyek a meghatározó szempontok egy cég beszerzési döntésében? Ezekre a kérdésekre keresett választ egy magyar B2B értékesítési portál a márciusában lezárt felmérésében.


Tovább...
 
Mit várnak el a webáruházak látogatói?
Mit várnak el a webáruházak látogatói? Nemrég olvastam egy idei felmérést, melynek kiemelt témája a webáruház volt. Egész pontosan arról szólt, hogy milyen elvárásokat támasztanak az internetezők a webshopokkal kapcsolatosan. Akinek már van webáruháza vagy tervezi annak megnyitását, akkor jó ha tudja, mit várnak el tőle a látogatók. Erről lesz szó a továbbiakban.
Tovább...
 
YouTube a céges online videóhoz
YouTube a céges online videóhozA YouTube berobbanó népszerűségével az online video hirdetések és a hozzájuk kapcsolódó marketing szerepe is megnőtt. Az új eszköz adta lehetőségekből a kisvállalkozások is sokat profitálhatnak. Érdemes beépíteni a marketingstratégiába.
Tovább...
 
Sikeres online könyvmarketing 10 lépésben

Sikeres online könyvmarketing 10 lépésbenEgy könyv online marketingje egyszerre kifizetődő és kihívásokkal teli. Kifizetődő, mert az online marketingeszközök többsége ingyenes, vagy csekély költséggel jár. Tudni azonban, hogy mit és milyen sorrendben kell tenni, már sokkal több kihívást rejt magában. Nézzünk most egy online könyvmarketing módszert az, amelynek segítségével befolyásolni tudjuk munkánk eredményességét, illetve folyamatosan növelhetjük az értékesítést is.

Tovább...
 
Az online marketingsiker mérése

Az online marketingsiker mérése Végre van weboldalunk. Az emberek rákattintanak. És?! A webstratégiánk nem lesz teljes, ha nem használjuk ki egyik legfőbb előnyét a hagyományos marketinggel szemben: a rugalmasságát. Ez lehetővé teszi, hogy költséghatékonyan változtassuk meg stratégiánkat. A weblapunkról szerezett információ segít annak meghatározásában, hogy melyik termék megy jól, melyek nem; hogy a vállalkozás marketingstratégiája működik-e vagy sem; illetve a kulcsszavak milyen hatékonyan működnek a kereső motorokon.

Tovább...
 
A web 2.0 üzleti felhasználása

A web 2.0 üzleti felhasználása A web 2.0 technológia alapjaiban változtatta meg a vállalkozások üzleti folyamatait, növelve a termelékenységet és integrálva a vásárlók visszajelzéseit a fejlesztési folyamatokba. De az IT menedzserek többsége még mindig ódzkodik ettől a technológiától, mert bizonytalanok, hogy vajon illeszkedik-e a web 2.0 a vállalkozás üzleti modelljébe.

Tovább...
 
Egy blogmotorral könnyebb!

Egy blogmotorral könnyebb!Ha egy vállalkozó honlapot szeretne, akkor a HTML kódokban elmerülés helyett inkább installáljon egy blogmotort, vagy pedig használja az ingyenes blogszolgáltatókat (blogger.com, blogter.hu, blog.hu). A blog szoftverek olyan felületet biztosítanak az interneten (egy böngészőn keresztül), mint egy szövegszerkesztö. Többféle profi megjelenés közül választhat, azaz a tartalom megváltozása nélkül a külalakját néhány kattintással Ön is testreszabhatja.

Tovább...
 
Hogyan legyünk hasznosak?
Hogyan legyünk hasznosak?A vállalkozók többsége tisztában van azzal, hogy az interneten megjelenni szinte kötelező. Azt viszont már kevesen tudják, hogy a megjelenést mire is lehet használni. A válasz nyílván mindig magától a vállalkozástól függ, de egyvalami közös: legyünk hasznosak a látogatók szemében! Ha ezt el tudjuk érni, már nyert ügyünk van! Költség és hatékonyság szempontjából a legjobb eszköz ehhez az információszolgáltatás.
Tovább...
 
Egy blog még jól jöhet - 10 érv
Egy blog még jól jöhet - 10 érv Az online marketing egyik legizgalmasabb és legfrissebb témája a blogolás, amit nem kerülhet el a vállalkozó sem. A blogok kinézetre jóllehet gyakran olyanok, mint a személyes hobbi honlapok (mellesleg olyan könnyen és olcsón lehet ezeket is létrehozni), de egy blog nagyon fontos és sikeres kommunikációs csatornája lehet a vállalkozásnak.
Tovább...
 
Fejlődik a virtuális Budapest
Fejlődik a virtuális Budapest Ezentúl Budapest nevezetességeiben három dimenzióban is gyönyörködhetünk a Google Earth programon keresztül. Budapest jellegzetes és híres épületei, hídjai közül 24 jelenik meg ennek a különleges technikának a segítségével.
Tovább...
 
Chrome: új vállalkozás a Google-től

Chrome: új vállalkozás a Google-től A Google új fejezetet nyitott a böngészők háborújában azzal, hogy piacra dobta a Chrome nevű nyílt forráskódú böngészőszoftverét. A fejlesztők vállalkozásának célja, hogy a felhasználóknak egyszerűbbé és élvezetessé tegye az internetezést - a világ bármely részén. A béta verzió több mint 40 nyelven érhető el.

Tovább...
 
Fölösleges honlapok
Fölösleges honlapokA magyar interneten kétféle vállalkozással találkozhatunk. Az egyik a klasszikus offline cég internetes megjelenése, a másik pedig a napjainkban elterjedt web2.0-ás honlapok, amelyek közösségépítő erejüknek köszönhetően sikeres online vállalkozások. Sok üzletember invesztált sok pénzt abba, hogy az ilyen honlapok létrejöjjenek. Sokan meglátták a lehetőséget és éltek is vele. Azt azonban sosem értettem, hogy ha valaki meglátta ebben a lehetőséget, akkor miért nem látta meg az internetes interaktív reklámban rejlő potenciált is? Manapság erre egyre többen jönnek rá.
Tovább...
 
Üzleti alkalmazások iPhone-ra

Üzleti alkalmazások iPhone-ra A mindig elfoglalt vállalkozóknak és vállalatvezetőknek új szoftvert fejlesztettek a mobil munkához. Segítségével a pénzügyi vezetők rálátást nyernek a vállalat pénzügyeinek aktuális alakulására, az értékesítési vezetők riasztásokat kaphatnak a teljesítménnyel vagy az ügyfél-elégedettséggel kapcsolatos problémákról – kényelmesen, az iPhone készülékről.

Tovább...
 
Hálózati biztonság 3D-ben

Hálózati biztonság 3D-ben A hálózatokkal szemben egyre több az elvárás, miközben biztonságuk továbbra is kihívásokkal teli a vállalkozások jelentős részénél. Sok vállalkozás osztja meg az információit más cégekkel, mert így nagyobb hatékonyságot remélnek – különösen az outsourcing területén.

Tovább...
 
Közösségépítés: csak megfontoltan!

Közösségépítés: csak megfontoltan! Egyre több vállalkozás indít saját online közösséget az üzletmenethez, vagy a fogyasztóiknak. A siker kulcsa abban rejlik, hogy mennyire sikerül helyesen megérteni ezt az eszközt és a születendő közösséget.


Tovább...
 
Nyereség minimális tőkével

Nyereség minimális tőkévelTudjuk, hogy a legtöbb vállakozás indításához először is induló tőkére van szükség. Ezután még mindig kétséges az, hogy egyáltalán „bejön“-e az adott vállalkozás. Sajnos mire ez kiderül, addigra általában már sokszor „mínuszba fut“ az üzlet. Az online vállalkozások egyik legfőbb előnye az, hogy minimális induló tőkével, nagy nyereségre tehetünk szert, viszont költségeink nem ugranak meg számottevően.

Tovább...
 
Milyen weboldalt válasszunk a vállalkozásunknak?

Milyen típusú weboldalt válasszunk a vállalkozásunknak? Legyen az egy egyszerű honlap, vagy összetett és fejlett webshop, a legtöbb vállalkozás ma már szükségesnek érzi, hogy valamilyen céges weboldal üzemeltessen. A vállalkozásunk számára a legmegfelelőbb weboldal típus kiválasztása döntő fontosságú lehet a hatásos internetes jelenlét kialakításában.

Tovább...
 
5 tipp a hatékonyabb weboldalhoz

5 tipp a hatékonyabb weboldalhoz Hogyan hozzuk ki a maximumot a vállalkozásunk netes megjelenéséből, és lendítsük fel hatékonyan cégünk forgalmát? A netezők sietnek és türelmetlenek: ha rövid idő alatt nem találkoznak olyan tartalommal, amely érdekli őket, akkor már ott is hagyják az oldalunkat, és jó eséllyel soha nem is jönnek vissza

Tovább...
 
Növeljük a látogatottságot kulcsszavakban gazdag cikkekkel

Növeljük a látogatottságot kulcsszavakban gazdag cikkekkel Az alábbiakban megismerhetünk 3 egyszerű lépést, amelyek segítségével ingyen növelhetjük vállalkozásunk weboldalának látogatottságát. A módszer nem csak azoknak a vállalkozóknak jelent nagy segítséget, akik jól tudnak bánni a szavakkal, hanem azoknak is, akik félnek cikkírástól.


Tovább...
 
Lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát?

Lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát?A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.


Tovább...
 
Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?

Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?Szinte már alig akad olyan weboldal ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videó kampányt szeretne készíteni.


Tovább...
 
Ki a tökéletes web 2.0-ás termékmenedzser?

Ki a tökéletes web 2.0-ás termékmenedzser?Cikkünkben bemutatjuk milyen jellemvonásokkal kell rendelkeznie egy online termékmenedzsernek, ha sikeres szeretne lenni a web 2.0 világában. Több tulajdonságot sorolunk fel, melyekkel a termékmenedzserek hiába rendelkeznek, ha nem tudják megfelelően kommunikálni, hogy mikor és mit kell fejleszteni, miben különbözik termékük a versenytársakétól.

Tovább...
 


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |