A YouTube berobbanó népszerûségével az online
video hirdetések és a hozzájuk kapcsolódó marketing szerepe is megnõtt. Az új
eszköz adta lehetõségekbõl a kisvállalkozások is sokat profitálhatnak. Érdemes
beépíteni a marketingstratégiába. |
Tovbb...
|
|
Egy könyv online marketingje egyszerre kifizetõdõ
és kihívásokkal teli. Kifizetõdõ, mert az online marketingeszközök többsége
ingyenes, vagy csekély költséggel jár. Tudni azonban, hogy mit és milyen sorrendben
kell tenni, már sokkal több kihívást rejt magában. Nézzünk most egy online könyvmarketing
módszert az, amelynek segítségével befolyásolni tudjuk munkánk eredményességét,
illetve folyamatosan növelhetjük az értékesítést is. |
Tovbb...
|
|
Végre van weboldalunk. Az emberek rákattintanak. És?! A webstratégiánk nem lesz teljes, ha nem használjuk ki egyik legfõbb elõnyét a hagyományos marketinggel szemben: a rugalmasságát. Ez lehetõvé teszi, hogy költséghatékonyan változtassuk meg stratégiánkat. A weblapunkról szerezett információ segít annak meghatározásában, hogy melyik termék megy jól, melyek nem; hogy a vállalkozás marketingstratégiája mûködik-e vagy sem; illetve a kulcsszavak milyen hatékonyan mûködnek a keresõ motorokon.
|
Tovbb...
|
|
A web 2.0 technológia alapjaiban változtatta meg a vállalkozások üzleti folyamatait, növelve a termelékenységet és integrálva a vásárlók visszajelzéseit a fejlesztési folyamatokba. De az IT menedzserek többsége még mindig ódzkodik ettõl a technológiától, mert bizonytalanok, hogy vajon illeszkedik-e a web 2.0 a vállalkozás üzleti modelljébe.
|
Tovbb...
|
|
Ha egy vállalkozó honlapot szeretne, akkor a HTML kódokban elmerülés helyett inkább installáljon egy blogmotort, vagy pedig használja az ingyenes blogszolgáltatókat (blogger.com, blogter.hu, blog.hu). A blog szoftverek olyan felületet biztosítanak az interneten (egy böngészõn keresztül), mint egy szövegszerkesztö. Többféle profi megjelenés közül választhat, azaz a tartalom megváltozása nélkül a külalakját néhány kattintással Ön is testreszabhatja. |
Tovbb...
|
|
A vállalkozók többsége tisztában van azzal, hogy az interneten megjelenni szinte
kötelezõ. Azt viszont már kevesen tudják, hogy a megjelenést mire is lehet használni.
A válasz nyílván mindig magától a vállalkozástól függ, de egyvalami közös: legyünk
hasznosak a látogatók szemében! Ha ezt el tudjuk érni, már nyert ügyünk van! Költség
és hatékonyság szempontjából a legjobb eszköz ehhez az információszolgáltatás. |
Tovbb...
|
|
Az online marketing egyik legizgalmasabb és legfrissebb témája a blogolás, amit nem kerülhet el a vállalkozó sem. A blogok kinézetre jóllehet gyakran olyanok, mint a személyes hobbi honlapok (mellesleg olyan könnyen és olcsón lehet ezeket is létrehozni), de egy blog nagyon fontos és sikeres kommunikációs csatornája lehet a vállalkozásnak.
|
Tovbb...
|
|
Ezentúl Budapest nevezetességeiben három dimenzióban is gyönyörködhetünk a Google Earth programon keresztül. Budapest jellegzetes és híres épületei, hídjai közül 24 jelenik meg ennek a különleges technikának a segítségével.
|
Tovbb...
|
|
A Google új fejezetet nyitott a böngészõk háborújában azzal, hogy piacra dobta a Chrome nevû nyílt forráskódú böngészõszoftverét. A fejlesztõk vállalkozásának célja, hogy a felhasználóknak egyszerûbbé és élvezetessé tegye az internetezést - a világ bármely részén. A béta verzió több mint 40 nyelven érhetõ el.
|
Tovbb...
|
|
A magyar interneten kétféle vállalkozással találkozhatunk. Az egyik a klasszikus offline cég internetes megjelenése, a másik pedig a napjainkban elterjedt web2.0-ás honlapok, amelyek közösségépítõ erejüknek köszönhetõen sikeres online vállalkozások. Sok üzletember invesztált sok pénzt abba, hogy az ilyen honlapok létrejöjjenek. Sokan meglátták a lehetõséget és éltek is vele. Azt azonban sosem értettem, hogy ha valaki meglátta ebben a lehetõséget, akkor miért nem látta meg az internetes interaktív reklámban rejlõ potenciált is? Manapság erre egyre többen jönnek rá. |
Tovbb...
|
|
A mindig elfoglalt vállalkozóknak és vállalatvezetõknek új szoftvert fejlesztettek a mobil munkához. Segítségével a pénzügyi vezetõk rálátást nyernek a vállalat pénzügyeinek aktuális alakulására, az értékesítési vezetõk riasztásokat kaphatnak a teljesítménnyel vagy az ügyfél-elégedettséggel kapcsolatos problémákról – kényelmesen, az iPhone készülékrõl.
|
Tovbb...
|
|
A hálózatokkal szemben egyre több az elvárás, miközben biztonságuk továbbra is kihívásokkal teli a vállalkozások jelentõs részénél. Sok vállalkozás osztja meg az információit más cégekkel, mert így nagyobb hatékonyságot remélnek – különösen az outsourcing területén.
|
Tovbb...
|
|
Egyre több vállalkozás indít saját online közösséget az üzletmenethez, vagy a fogyasztóiknak. A siker kulcsa abban rejlik, hogy mennyire sikerül helyesen megérteni ezt az eszközt és a születendõ közösséget.
|
Tovbb...
|
|
Tudjuk, hogy a legtöbb vállakozás indításához elõször is induló tõkére van szükség. Ezután még mindig kétséges az, hogy egyáltalán „bejön“-e az adott vállalkozás. Sajnos mire ez kiderül, addigra általában már sokszor „mínuszba fut“ az üzlet. Az online vállalkozások egyik legfõbb elõnye az, hogy minimális induló tõkével, nagy nyereségre tehetünk szert, viszont költségeink nem ugranak meg számottevõen.
|
Tovbb...
|
|
Legyen az egy egyszerû honlap, vagy összetett és fejlett webshop, a legtöbb vállalkozás ma már szükségesnek érzi, hogy valamilyen céges weboldal üzemeltessen. A vállalkozásunk számára a legmegfelelõbb weboldal típus kiválasztása döntõ fontosságú lehet a hatásos internetes jelenlét kialakításában.
|
Tovbb...
|
|
Hogyan hozzuk ki a maximumot a vállalkozásunk netes megjelenésébõl, és lendítsük fel hatékonyan cégünk forgalmát? A netezõk sietnek és türelmetlenek: ha rövid idõ alatt nem találkoznak olyan tartalommal, amely érdekli õket, akkor már ott is hagyják az oldalunkat, és jó eséllyel soha nem is jönnek vissza
|
Tovbb...
|
|
Az alábbiakban megismerhetünk 3 egyszerû lépést, amelyek segítségével ingyen növelhetjük vállalkozásunk weboldalának látogatottságát. A módszer nem csak azoknak a vállalkozóknak jelent nagy segítséget, akik jól tudnak bánni a szavakkal, hanem azoknak is, akik félnek cikkírástól.
|
Tovbb...
|
|
A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az
internet marketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetõséget
versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát,
amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban
behozhatatlan elõnyre tehet szert konkurenseihez képest.
|
Tovbb...
|
|
Szinte már alig akad olyan weboldal ahol valamilyen
formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad
azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert
a segítségével. Cikkünkbõl megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden
igényt kielégítõ online videó kampányt szeretne készíteni.
|
Tovbb...
|
|
Cikkünkben bemutatjuk milyen jellemvonásokkal
kell rendelkeznie egy online termékmenedzsernek, ha sikeres szeretne lenni a
web 2.0 világában. Több tulajdonságot sorolunk fel, melyekkel a termékmenedzserek hiába rendelkeznek, ha nem tudják megfelelõen kommunikálni, hogy mikor és mit kell fejleszteni, miben különbözik termékük a versenytársakétól.
|
Tovbb...
|
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...