Többet szeretne megtudni egy hír témájáról? Böngésszen tematikus hírgyűjteményünkben!
Összegyűjtöttük a népszerűbb témákhoz tartozó híreket, hivatkozásokat, cikkeket és videókat. Ha Ön nem érti pontosan a híreket, ha hiányoznak a háttér-információk, összefüggések, akkor hasznosnak fogja találni a tematikus hírgyűjteményünket.
<- A témakörök a bal oldali menüpontokban szerepelnek, de az egyes hírek címe alatt is megtalálja a kategóriákhoz vezető hivatkozásokat. A hírek alján a „Kapcsolódó témák” dobozban pedig választhat a további információk közül.
Az idei legfrissebb statisztikai adatok szerint jelentősen megnőtt az üres állások száma Magyarországon, jóllehet egyszerre van munkaerőhiány és munkaerőtöbblet. A vállalkozásoknak nem elég megtalálni a munkaerőt: versenyképességet növel, ha meg is tudják tartani. A diplomások közt az informatikai, mérnöki és gazdasági munkaerő a legkeresettebb.
Szabadúszó szakembereket segítő magyar startup vállalkozás indult. A szabadúszók piaca az elmúlt évtizedben hatalmasra nőtt az interneten. A lehetőség az otthoni munkát támogatja.
Október 4-én mintegy 1200 fő részvételével harmadik alkalommal került megrendezésre a KKV Marketing Expo. Magyarország legnagyobb kisvállalkozói marketing szakmai eseményének központi témája idén az új vevők szerzésének legújabb és leghatékonyabb módszerei voltak.
2 forint összegű telefonadóról döntött ma a törvényhozás, amit hívásonként, megkezdett percenként, és minden elküldött üzenet után kell majd megfizetni a távközlési szolgáltatónak. Az új törvény 2012. július 1-től hatályos. Az új adónem beszedése augusztustól válik majd esedékessé. Maximális összege magánszemélyeknél 700 Ft, vállalkozások esetében 2.500 Ft.
300 főnél több marketing szakember vett részt az első magyar All Things Facebook konferencián, amit a Facebook is elismeréssel illet. Az esemény 2012. május 9-én volt Siófokon, és a Media Hungary keretében rendezték meg. Magyarországon először volt, hogy 4 nemzetközi Facebook előadó azokat a jövőformáló trendeket ismertette, melyek a hazai közösségi reklámozásra is hatással vannak. Kiderült, hogy a Facebookon keresztüli ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka hitelesnek tartja.
2012. május 9-én, a Media Hungary konferencia második napján, Magyarországon először kerül megrendezésre az All Things Facebook nap. Az esemény szakmai partnere és társszervezője a Thinkdigital. A szervezők célja a hagyományteremtés volt.
Összesen 7 új, igen specifikus, a Facebook hirdetők igényeire szabott "Sponsored Stories" formátum érhető el ezentúl - tájékoztatta a Vállalkozás Online szerkesztőségét a Thinkdigital, a Facebook hirdetési felületek magyar értékesítője. Ezen kívül publikusak a magyar felhasználási szokások áprilisi adatai is.
Olaszországban most is virágozni tudnak a családi vállalkozások. Jó példa erre a milánói székhelyű MAPEI csoport. A sikeres múlt tanulságai: mindig egy lépéssel előrébb kell járni, az innovációt soha nem szabad abbahagyni, fektessünk be az embereinkbe és legyenek kiegyensúlyozott pénzügyi alapjaink.
Amikor a válság hatására megnövekedett a mindennapi kockázat, nagyon érdemes odafigyelnünk, hogy mire is költünk. A személyes pénzügyi gondok igen nyomasztóak lehetnek. Egy online házi költségvetés programmal bárhonnan elérhető információkhoz juthatunk a pénzügyeink állásáról.
Az utóbbi tíz évben majdnem kétszeresére nőtt Magyarországon azoknak az aránya, akik a kapcsolati tőkét sikeresen fel tudták használni. Az ismerősök segítségét leginkább az egészségügyben és a hivatalos ügyintézésben kérik a magyarok, de sokan az iskoláztatásban és a munkaszerzésben is a kapcsolati tőkéjükre hagyatkoznak. Következésképpen az elmúlt évtizedben felére csökkent azoknak az aránya, akik sem rokoni, sem baráti segítséget nem vettek igénybe.
Várhatóan holnap, 2012. március 29-én jelenik meg a 21 milliárd forint keretösszegű, a dolgozók képzésére fordítható pályázat első kiírása vállalkozásoknak, vissza nem térítendő támogatás formájában - tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium, foglalkoztatásért felelős államtitkára erről szóló bejelentésében.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) jövőre fokozottan ellenőrzi majd többek között az adószakértőket és a könyvelőket, akik papíron mintegy 20 ezer cégben működnek ezzel a főprofillal, és több mint harmaduk veszteséges - közölte szerdán a Gazdasag.hu.
Az Európai Bizottság felmérést folytatott az Európai Unióban működő kis- és középvállalatok (KKV) környezetbarát jellegéről. Az eredményeket 2012. március 27-én publikálták Eurobarométer néven, amely szerint javulás tapasztalható, ám sok a kiaknázatlan lehetőség is. A haladást leginkább a bürokrácia akadályozza.
A globális versenyben a magyar vállalkozásoknak a kutatás-fejlesztés-innováció (K+F+I) és magas hozzáadott értékű munkahelyek jelenthetnek lehetőséget. Ehhez befektetőbarát, alacsonyabb direkt tevékenységi költséget biztosító adóstratégiára, és egyszerűbb pályázati rendszerre lenne szüksége az országnak.
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
nagy okosság, ezután mindenki vérprof...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing már...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem tu...
Akkor most leshetjük, mint a trafipax...