Többet szeretne megtudni egy hír témájáról? Böngésszen tematikus hírgyûjteményünkben!
Összegyûjtöttük a népszerûbb témákhoz tartozó híreket, hivatkozásokat, cikkeket és videókat. Ha Ön nem érti pontosan a híreket, ha hiányoznak a háttér-információk, összefüggések, akkor hasznosnak fogja találni a tematikus hírgyûjteményünket.
<- A témakörök a bal oldali menüpontokban szerepelnek, de az egyes hírek címe alatt is megtalálja a kategóriákhoz vezetõ hivatkozásokat. A hírek alján a „Kapcsolódó témák” dobozban pedig választhat a további információk közül.
Az idei legfrissebb statisztikai adatok szerint jelentõsen megnõtt az üres állások száma Magyarországon, jóllehet egyszerre van munkaerõhiány és munkaerõtöbblet. A vállalkozásoknak nem elég megtalálni a munkaerõt: versenyképességet növel, ha meg is tudják tartani. A diplomások közt az informatikai, mérnöki és gazdasági munkaerõ a legkeresettebb.
Szabadúszó szakembereket segítõ magyar startup vállalkozás indult. A szabadúszók piaca az elmúlt évtizedben hatalmasra nõtt az interneten. A lehetõség az otthoni munkát támogatja.
Október 4-én mintegy 1200 fõ részvételével harmadik alkalommal került megrendezésre a KKV Marketing Expo. Magyarország legnagyobb kisvállalkozói marketing szakmai eseményének központi témája idén az új vevõk szerzésének legújabb és leghatékonyabb módszerei voltak.
2 forint összegû telefonadóról döntött ma a törvényhozás, amit hívásonként, megkezdett percenként, és minden elküldött üzenet után kell majd megfizetni a távközlési szolgáltatónak. Az új törvény 2012. július 1-tõl hatályos. Az új adónem beszedése augusztustól válik majd esedékessé. Maximális összege magánszemélyeknél 700 Ft, vállalkozások esetében 2.500 Ft.
300 fõnél több marketing szakember vett részt az elsõ magyar All Things Facebook konferencián, amit a Facebook is elismeréssel illet. Az esemény 2012. május 9-én volt Siófokon, és a Media Hungary keretében rendezték meg. Magyarországon elõször volt, hogy 4 nemzetközi Facebook elõadó azokat a jövõformáló trendeket ismertette, melyek a hazai közösségi reklámozásra is hatással vannak. Kiderült, hogy a Facebookon keresztüli ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka hitelesnek tartja.
2012. május 9-én, a Media Hungary konferencia második napján, Magyarországon elõször kerül megrendezésre az All Things Facebook nap. Az esemény szakmai partnere és társszervezõje a Thinkdigital. A szervezõk célja a hagyományteremtés volt.
Összesen 7 új, igen specifikus, a Facebook hirdetõk igényeire szabott "Sponsored Stories" formátum érhetõ el ezentúl - tájékoztatta a Vállalkozás Online szerkesztõségét a Thinkdigital, a Facebook hirdetési felületek magyar értékesítõje. Ezen kívül publikusak a magyar felhasználási szokások áprilisi adatai is.
Olaszországban most is virágozni tudnak a családi vállalkozások. Jó példa erre a milánói székhelyû MAPEI csoport. A sikeres múlt tanulságai: mindig egy lépéssel elõrébb kell járni, az innovációt soha nem szabad abbahagyni, fektessünk be az embereinkbe és legyenek kiegyensúlyozott pénzügyi alapjaink.
Amikor a válság hatására megnövekedett a mindennapi kockázat, nagyon érdemes odafigyelnünk, hogy mire is költünk. A személyes pénzügyi gondok igen nyomasztóak lehetnek. Egy online házi költségvetés programmal bárhonnan elérhetõ információkhoz juthatunk a pénzügyeink állásáról.
Az utóbbi tíz évben majdnem kétszeresére nõtt Magyarországon azoknak az aránya, akik a kapcsolati tõkét sikeresen fel tudták használni. Az ismerõsök segítségét leginkább az egészségügyben és a hivatalos ügyintézésben kérik a magyarok, de sokan az iskoláztatásban és a munkaszerzésben is a kapcsolati tõkéjükre hagyatkoznak. Következésképpen az elmúlt évtizedben felére csökkent azoknak az aránya, akik sem rokoni, sem baráti segítséget nem vettek igénybe.
Várhatóan holnap, 2012. március 29-én jelenik meg a 21 milliárd forint keretösszegû, a dolgozók képzésére fordítható pályázat elsõ kiírása vállalkozásoknak, vissza nem térítendõ támogatás formájában - tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium, foglalkoztatásért felelõs államtitkára errõl szóló bejelentésében.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) jövõre fokozottan ellenõrzi majd többek között az adószakértõket és a könyvelõket, akik papíron mintegy 20 ezer cégben mûködnek ezzel a fõprofillal, és több mint harmaduk veszteséges - közölte szerdán a Gazdasag.hu.
Az Európai Bizottság felmérést folytatott az Európai Unióban mûködõ kis- és középvállalatok (KKV) környezetbarát jellegérõl. Az eredményeket 2012. március 27-én publikálták Eurobarométer néven, amely szerint javulás tapasztalható, ám sok a kiaknázatlan lehetõség is. A haladást leginkább a bürokrácia akadályozza.
A globális versenyben a magyar vállalkozásoknak a kutatás-fejlesztés-innováció (K+F+I) és magas hozzáadott értékû munkahelyek jelenthetnek lehetõséget. Ehhez befektetõbarát, alacsonyabb direkt tevékenységi költséget biztosító adóstratégiára, és egyszerûbb pályázati rendszerre lenne szüksége az országnak.
A kötelezõ könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelõvel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelõk helyzetérõl.
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínûleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségrõl, az ingyenes cégalapításról.
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...