2017-07-27 20:37 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Ellenőrizze hirdetését! Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozas-online.hu   
2006-09-15 12:56

Ellenőrizze hirdetését!Minden pénzét hirdetésre költi mindenféle reklámokban és mégsem látja az eredményét? Ideje megvizsgálni, vajon nem Ön-e a vétkes a sikertelenségben. Ellenőrizze le hirdetéseit az itt szereplő lista alapján.


Minden vállalkozás és minden termék különböző konkrét hirdetési technikát kell alkalmazzon, de akadnak egyszerű, mindenkire érvényes hibák, melyeket könnyedén elkerülhet. A következő lista segít Önnek és vállalkozásának kiküszöbölni a gyakori hibákat.

#Gyors szükséglet kielégítés A hirdetések leggyakrabban elfelejtik sürgetni az embereket. Ezt legkönnyebben úgy tudjuk elérni, ha az ajánlatunknak lejárati időt adunk. Ezzel azt is el tudjuk érni, hogy a reménybeli fogyasztónk biztosabban megjegyezze ajánlatunkat.

#Érjünk el több fogyasztót, mint amit a költségvetésünk megenged Ahhoz, hogy kampányunk média összeállítása hatékony legyen azt kell elérnünk, hogy a reklámunk minél több ember fejében maradjon meg, jóllehet a hirdetések nagy része sok embert ér el, de kevés eredménnyel. Ha 100 emberből 10 fejében keltünk érdeklődést, akkor jelentős összeget dobtunk ki az ablakon. Viszont elküldhetjük üzenetünket mindössze 10 embernek, azonban 100 százalékuk emlékezni fog ránk és érdekli is az ajánlatunk, akkor a maradék pénzünket újra be tudjuk fektetni marketingünkbe. Dolgozzunk célzott hirdetésekkel!

#Ügyvezetőként mi látjuk legjobban a cégünket? Mivel miénk a vállalkozás, hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy mi látjuk a céget a legobjektívebben. Pedig ez nem így van! Saját vállalkozásunk vezetőjeként belülről látjuk a cégünket, viszont, akik olvassák hirdetésünket külső személyek. Érdemes ezért külsős emberekkel is leellenőrizni a hirdetést - még mielőtt megjelenne.

#Megalapozatlan kijelentések A hirdetések gyakran tartalmaznak olyan a fogyasztói igényekre vonatkozó erős kijelentéseket, mint a "legjobb minőség a legalacsonyabb áron", azonban erre vonatkozóan semmilyen bizonyítékkal nem szolgálnak. Egy megalapozatlan kijelentéssel süket fülekre találunk, tegyük ezért próbára ígéretünket mi magunk, és az eredményt ne felejtsük leírni a hirdetésben. Máskülönben készüljünk a csalódásra.

#A passzív média helytelen használata Az olyan agresszívnek nem nevezhető média, mint az újság vagy a szakmai katalógusok használata azokat a fogyasztókat segít elérni, akik már tudatosan keresik a vállalkozásunk termékét vagy szolgáltatását. Viszont nem igazán tud segíteni abban, hogy elérjük azokat a fogyasztókat, akikben még nem merült fel a szükséglet. Az agresszívebb hirdetési helyek, mint a rádió vagy az internet türelmes és következetes használata azonban segíthet ebben.

#Kampányt és ne hirdetést Tévedünk, ha azt gondoljuk, hogy egy hirdetéssel mindent elmondhatunk a vállalkozásunkról. A leghatékonyabb és megnyerő hirdetések egyetlen célpontra koncentrálnak. Ha a hirdetésünkben 10 különböző dologról szeretnénk szólni, akkor inkább készítsünk 10 különböző hirdetést és szerepeltessük őket különböző helyen vagy időben.

#Íratlan szabályok Ne gondoljuk azt, hogy nekünk nem kell megfelelni a hirdetések olyan íratlan szabályainak, mint például a kinézet.

#Csúcsidőn kívül A legtöbb hirdetést főként szerdán és pénteken adják fel a vállalkozások, gondolván, hogy a vásárlás előtt kell a fogyasztót megcélozni. Miért kellene nekünk ezekkel a hirdetésekkel versenyezni, amikor ott vannak azok a napok, amikor alig bombázzák az ügyfeleket hirdetésekkel?

#Túlzott bizalom az értékes célzásban Számos vállalkozó és reklámszakember túlbecsüli a hirdetést olvasók minőségét. Valójában az teszi tönkre a kampányunkat, ha nem a megfelelő üzenetet szeretnénk kommunikálni. Egy jó üzenettel csak csodálkozunk majd, milyen sok jól célzott embert tudtunk elérni.

#Hatékony hirdetés másolás nélkül A legtöbb mai hirdetés szinte egymást másolva használja a kreatív elemeket. Lehet, hogy a hirdetésünk trendi, színes és vicces is, de ha nem ad kellő információt, nem hihető és nem is emlékezetes, akkor bajban vagyunk!

#Félrevezető visszajelzések Hirdetésünk célja az kell legyen, hogy világos információkat adjon a vállalkozásunkról és egyedi üzleti ajánlatainkról. Sajnos a legtöbb hirdető az alapján értékeli hirdetését, amit a közvetlen környezetében hall. A trendi, színes és vicces hirdetésünk számos ilyen visszajelzést generálhat, ami félrevezethet bennünket az értékelésben.
Utolsó frissités ( 2009-01-07 12:00 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |