A Vállalkozás-online.hu portál célközönsége a magyar kis-
és középvállalkozások, célja ezen vállalkozások információval történõ
ellátása, segítése. Ezt azáltal kívánjuk elérni, hogy honlapunk kiindulási pontként
szolgálhat mindazoknak, akik a téma iránt érdeklodnek, vagy esetleg induló/mûködõ
vállalkozásuk problémájára keresnek megoldást.
Napjaink felgyorsult, folyton változó világában a vállalkozók számtalan módon
juthatnak a gazdasági információk már-már feldolgozhatatlannak tûnõ tömegéhez.
Portálunk ebben a hatalmas útvesztõben igyekszik gyakorlati segítséget nyújtani
olvasóinak. Szinte minden nap lehet olvasni vagy hallani a szakértõi véleményeket
arról, hogy Magyarország vállalkozói komoly versenyhátrányba kerülhetnek az
Európai Unióhoz való csatlakozásunk után, amennyiben azt felkészületlenül hajtjuk
végre. Hiányoznak a speciális uniós ismeretek, de az alapvetõ tudás is, mely
szükséges egy vállalkozás indításához, mûködtetéséhez illetve fellendítéséhez.
Ezeket a hiányosságokat gyûjtjük mi egy honlapba, strukturáltan, átláthatóan
elrendezve.
A portál tartalmának kiválasztásánál igyekeztünk minél több olyan területet
felkarolni, amelyek közvetve, vagy közvetlenül érintik a vállalkozások mûködését.
Az egyes rovatokban általában olyan cikkfolyamatokat olvashat, melynek kifejtésére
nem lenne elegendõ egyetlen cikk.
A honlap hétköznapokon 500, hétvégén 270 egyedi látogatót vonz és hétköznap
2.500, hétvégén pedig 1.400 oldalletöltést produkál. A Vállalkozás-online oldalait
a látogatók mintegy kétharmada legalább hetente kétszer felkeresi, míg 15 százalékuk
havonta 3-4 alkalommal. Leginkább olvasott rovatok a következõek: 1. Vállalkozás
indítása, 2. A vállalkozó, 3. Marketing.
A látogatóink 65 százaléka 18-49 év közötti korosztályhoz tartozik, többségük
(62%) nõ. Iskolai végzettségüket tekintve 39% fõiskolát vagy egyetemet végzett,
36 százalékuknak középiskolai végzettsége van. A látogatók többsége (67%) budapesti
lakos, a vidékiek többsége (93%) pedig városban él. A regisztrált felhasználóink
száma 2006. március elején 1.022. Többségük kis- és középvállalkozásnál dolgozik.
A látogatók 74 százaléka rendelkezik vállalkozással, vagy tervezi vállalkozás
indítását. Honlappal 23% rendelkezik.
Az internetezési szokásokat tekintve legtöbben (68%) az Internetet gyakran (naponta,
vagy legalább hetente egyszer) használók közé tartoznak, ami a Magyarországi
átlag felett van.
Hirdetési árak
Érvényes 2006. március 01-tõl. A felsorolt bannerméretek irányadók, ettõl el
lehet térni.
méret |
Ár Ft/adview |
Ár Ft/hónap |
468x60 banner |
7 Ft+áfa/adview (min. 20.000 adv) |
120.000 Ft/hónap |
300x330 banner cikkben |
8 Ft+áfa/adview (min. 20.000 adv) |
150.000 Ft/hónap |
160x240 banner |
4 Ft+áfa/adview (min. 20.000 adv) |
100.000 Ft/hónap |
160(150)x600 banner |
6 Ft+áfa/adview (min. 20.000 adv) |
110.000 Ft/hónap |
100 karakter szöveges link |
4 Ft+áfa/adview (min. 20.000 adv) |
80.000 Ft/hónap |
- PR cikk megjelenítése bármely portálon: 85.000+áfa (max. 6.000 karatker szóközzel)
- szponzoráció 1 évre/6 hónapra: megállapodás szerint
- hírlevélben való megjelenés havonta 1/havonta 2 alkalommal: 120.000+áfa/170.000+áfa
- letölthetõ dokumentumban és az egyéb dokumentumokban való megjelenés szponzorként:
150.000+áfa/hó (min. 3 hónap)
Kedvezmények: megbeszélés alapján.
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...