2017-07-27 20:47 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Amit nem tudnak visszautasítani Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Netpreneur.hu   
2007-05-14 17:30

Opt-in eszközökÉrtékes e-mail címeket gyűjteni nem könnyű feladat egy vállalkozásnak: a látogatók tisztában vannak azza, mennyit is ér a személyes információjuk. Pontosan ezért nem fogják szívességből megadni nekünk, csak ha mi is felkínálunk cserébe valami értékeset. Az ösztönzés igenis kifizetődő. Cserébe olyan értékes opt-in listához tudunk jutni, amely azonnal profitot termel a cégnek.

Több bevált módszer is létezik arra, hogy a feliratkozók számát növelni tudjuk, csak el kell tudjuk dönteni, hogy melyik alkalmas az adott honlap vagy vállalkozás esetén. Egyes látogatók például nehezen viselik, ha hírlevelekkel bombázzák, míg mások kifejezetten örülnek az igényesen megírt szakmai írásoknak. Ezért mielőtt hírlevéllel kezdenénk gyűjteni az e-mail címeket, alaposan gondoljuk át, mennyire vagyunk képesek értékes információval, ráadásul rendszeresen kiszolgálni a felhasználóinkat. Ha arra a következtetésre jutottunk, hogy nem vagyunk kellőképpen felkészültek a hírlevél indításra, akkor más módszerekkel kell a látogatókról információt gyűjtenünk.

  • Az e-book jó lehet Mielőtt bárki is megijedne, megjegyeznénk, hogy egy e-booknak nem kell nagyon terjedelmesnek lennie ahhoz, hogy hasznosnak ítélje az ügyfél. Már 12-15 oldalban meg lehet jelentetni olyan kiadványokat, amelyeket értékesnek fognak tartani a felhasználók. Lehetőleg kérjük meg a könyvben az olvasót, hogy küldje tovább ismerőseinek az e-bookot.
  • Regisztrációs zónák Ha kellően értékes és érdekes cikkeket jelentettünk meg, akkor lehetőségünk van kikötni, hogy egyes cikkeket csak a regisztráltak olvashassák el. Amíg érdekesnek találják a cikket az olvasók, nem kell aggódni: folyamatosan fognak érkezni a feliratkozások. Ha nehezen megy a cikkírás itt segítséget lehet találni.
  • Letöltési lehetőségek Természetesen nem csak az e-book az, aminek a letöltéséért regisztrációt kérhet egy oldal: ugyanígy regisztrációköteles lehet a képek, a képeslapok, a sablonok, vagy a szoftverek letöltése is. A képeslapok témája kapcsolódhat az értékesített termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.
  • Online tanfolyamok Ha kellően profinak érezzük magunkat a szakmánkban, akkor indíthatunk online tanfolyamokat is. A háttérhez a szoftverek már ingyen is elérhetőek, nekünk csak a tananyag kidolgozásával kell foglalkozni. Lehetőleg tegyük minél izgalmasabbá: a szöveges anyag mellett készítsünk videó- és hanganyagokat is.
  • A nyeremény nagyon csábító Nyereményjáték szervezéssel e-mail elérhetőségek ezreit lehet begyűjteni (különösen Magyarországon), de abban már nem lehetünk elég biztosan, hogy hosszú távon építhetünk-e a címekre. Akkor érhetünk el több eredményt, ha olyan versenyt hirdetünk meg, amiben a regisztráltak aktívan részt vesznek.
  • A fórum nehezen indul Ha fórum indítására adjuk a fejünket, akkor készüljünk fel arra, hogy nem lesz könnyű az első eredményeket elérni. Ahhoz, hogy egy új fórum köré közösséget építsünk ki, nagyon nehéz feladat. Viszont, ha sikerrel járunk, akkor komoly eszközt nyerünk az online marketing stratégiánkhoz.
  • Megtakarítások Nem kell megmagyarázni: ha weboldalunkkal pénzt takaríthat meg a látogató, akkor nagyon könnyen be lehet gyűjteni a regisztrációs adatokat. Küldhetünk például kifejezetten tagoknak szóló kedvezményeket, mintákat, ingyenes próbalehetőségeket.

A fenti lehetőségeket akár kombinálhatjuk is, de érdemes tesztelni, hogy melyik sikerült hatásosabban, és melyik számít gyenge pontnak. Az ellenőrzésben nagy segítségünkre lehetnek az analitikai szoftverek.

Utolsó frissités ( 2008-02-21 14:14 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |