2017-07-27 20:44 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás? Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Internet-marketing.hu   
2007-08-28 14:42

Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?Szinte már alig akad olyan weboldal ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videó kampányt szeretne készíteni.


A legtöbb látogató számára az online videó világa hasonló egy vidámparkbeli kiránduláshoz: a lehetőségek és izgalmak széles tárháza, mely garantálja, hogyha bemegy, elfelejti miért is érkezett, de biztos, hogy elégedetten távozik, mert a pozitív külső ingerek olyan mennyiségben zúdulnak rá, hogy még gondolkodni is elfelejt.

Ha azt szeretné, hogy az Ön által készített online videó a szórakozás mellett hasznos és értelmes információt is nyújtson érdeklődőinek, érdemes elolvasnia tanácsainkat.

  1. Készítsen tervet mielőtt nekilát Logikusnak tűnik, de vajon Ön végiggondolta? A rendkívül nagy nyomás alatt, hogy megtalálja és motiválja azokat az érdeklődőket akik megnézik, letöltik esetleg megvásárolják anyagát, sokan elfelejtik letisztázni, hogy pontosan mi is a videó célja, milyen irányvonalat követ és hogy épülnek egymásra az egyes elemek. Hisz, mint egy írásos anyagnál, itt is ugyanolyan fontos az egyszerűség és a gördülékenység. Ráadásul egy ilyen terv jó alapot nyújthat a média stratégia megtervezéshez és kivitelezéséhez, beleértve a digitális továbbítási lehetőségeket is (vírus marketing).
  2. Kínáljon izgalmas tartalmat Az online videó létrejötte elsősorban a szociális média térnyerésének köszönhető. Ezen belül is a web 2.0-ás technológiáknak (különösen a továbbítható, megosztható videó) és a (főleg külföldön közkedvelt) sorozatoknak, melyek alapvetően web videó gyanánt készültek. Valószínűleg ez a trend játszotta a legfontosabb szerepet, a fogyasztói ízlések és elvárások változásában. Az érdeklődők egyre növekvő mértékben kutatnak olyan tartalom után, melyet eddig csak a tv-ben vagy a hagyományos média egyéb helyein lehetett látni. Fontos tehát, hogy videói tartalmát úgy állítsa össze, hogy gazdag és élmény dús legyen az alkotás, szem előtt tartva a formátum könnyű továbbíthatóságát az egyes platformok közt, melyet napjaink web 2.0-ás látogatói használnak. Kampánya sikere ugyanis a legnagyobb mértékben attól függ, hogy mennyire nyeri el egy-egy látogatói közösség tetszését és ők mennyire igyekeznek videóját megosztani egymással.
  3. Mérje a kampány eredményeit Fontos, hogy egy kampány indítása előtt tisztázza le azt is, miként méri az eredményeket. Az internet ebből a szempontból rengeteg lehetőséget kínál a hagyományos médiával ellentétben. Számtalan típusú online videó technológia létezik már ráadásul a formátumok is különbözhetnek. Némelyik beágyazva egy weboldalon, míg a másik csak ráúszik az alap tartalomra. Nyilván mindegyiket másképp kell és lehet mérni. Kövesse nyomon a technika fejlődését, hogy naprakész információkkal rendelkezhessen a mérési folyamat megtervezésekor. Önnek egy a lényeg. Hányan töltötték le anyagát és kattintottak rá a benne elhelyezett linkre. A jó hír, hogy az internet még ennek ellenére is megkérdőjelezhetetlenül jobban mérhető média mint a hagyományos eszközök. Legfeljebb néhány riportjában oda kell tennie egy kis megjegyzést, hogy "ez és ez nem mérhető".
  4. Optimalizálja videóit is a keresőmotorokra A "Google Universal Search" májusi bevezetése arra késztette a szórakoztató vagy videó marketingben érdekelteket, hogy biztosítsák: az összes eszközük, a képektől a videókig, a weboldalaktól a vírus kampányokig optimalizálva legyen a keresőmotorokra. Jóllehet a videó keresés egyelőre még megmaradt kezdeti fázisában, azonban ha versenyben akar maradni mégis csak foglalkoznia kell vele. Legalább annyira, hogy a videói tartalmának megtervezésekor figyel a keresőoptimalizálási szempontokra is.
  5. Termeljen pénzt videóival Ha egyszer megértette az online média és a közösségi továbbítás nyújtotta lehetőségeket és ennek fényében készíti el videóit, akkor segítségükkel sokkal több haszonra tehet szert annál, hogy megnő márkája ismertsége. Az egyik módszer, hogy olyan tartalmat kínál videójában, mely célcsoportjának megér annyit, hogy fizessen érte. Még ha elsőre idegenkedik is tőle, érdemes kipróbálnia ezt a lehetőséget. Példaként régóta létezik már olyan "sikeresen működő iparág" mely ebből tartja fent magát. Akkor az Ön által kínált hasznos információkra miért ne lenne érdeklődő? Ha reklámfilmjeivel csak márkaismertséget kíván elérni és főként látogatói érzelmeire kíván hatni, akkor érdemes elgondolkodnia a reklámhely eladáson. Ilyen lehet például egy hirdetés a videó tartalom körül, egy megjelenített szponzori partnerkapcsolat a tartalomban, vagy hirdetések a cél oldalon (bannerek pl.). Higgye el sokan fizetnének azért, hogy bekerülhessenek látogatói látóterébe. Ha pedig megfér egymás mellett az Ön tartalma és mások hirdetése, akkor miért ne tenne szert egy kis plusz bevételre?

Noha minden marketingesnek mások a céljai és az elvárásai, a fentiekben leírtak talán mégis tudnak némi eligazítást adni az újszerű média világában. Legyen fogászati kezelés, alakformálás, számítógép szervízelés vagy bármilyen szolgáltatás vagy termék amiről az online videója szól, ha időben lép és kihasználja a konkurenciája által még fel nem fedezett eszközöket és területeket, garantáltan Ön lesz a nyerő a versenyben - legalább egy pár hónapig.

Forrás: www.internet-marketing.hu

Utolsó frissités ( 2007-09-18 12:49 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |