2021-12-05 21:44 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 2 vendég van az oldalon.
Hogyan írjunk sajtóközleményt? Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2007-08-28 22:38

Előfordulhat, hogy a vállalkozásával kapcsolatban felmerül valami, amiről az Ön véleménye szerint tájékoztatnia kell a közvéleményt. Lehet ez a vállalkozásának bemutatása, amennyiben az most indult, vagy akár egy új termék/szolgáltatás piacra dobásának időpontja.



A marketingen belül erre több lehetőség is kínálkozik (például a reklám), de ha költséghatékonyan akarjuk megoldani, akár egy "sajtóközleményt" is kiadhatunk. Az elképzelés lényege, hogy a hírt magazinokban, hírlapokban vagy hasonló médiumokon keresztül terjesszük (helyi, regionális, országos).

Egy sajtóközlemény kiadásával és annak közzétételével széles célközönséget érhetünk el. Ezen kívül azzal, hogy a cikket egy megbízható forrás engedélyezte és közölte le, a hírt az olvasók is komolyabban fogják venni.

Leközölhető-e a hír? Mielőtt fontolóra vennénk egy sajtóközlemény kiadását, egyetlen fontos kérdést kell feltennünk magunknak: eléggé fontos-e ahhoz, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését? Talán úgy érezzük, hogy a szóban forgó hír roppant fontos, de vajon más is így gondolja majd? Amennyiben nem, a sajtóközleményünk valószínűleg nem fog megjelenni.

Az újságíróknak vigyázniuk kell a hírnevükre, ezért csak olyan hírekkel foglakoznak, amelyek érdekelhetik az olvasóikat. Bár ez nem minden esetben igaz, a sajtóközleményt valószínűleg fontosabbnak fogják ítélni, ha kapcsolódik a sajtó által éppen felkapott cikkekhez/eseményekhez.

Utolsó frissités ( 2009-01-07 11:59 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |