Hogyan írjunk sajtóközleményt? |
|
|
|
|
Vállalkozás-online.hu
|
2007-08-28 23:38 |
Elõfordulhat, hogy a vállalkozásával kapcsolatban
felmerül valami, amirõl az Ön véleménye szerint tájékoztatnia kell a közvéleményt.
Lehet ez a vállalkozásának bemutatása, amennyiben az most indult, vagy akár
egy új termék/szolgáltatás piacra dobásának idõpontja.
A marketingen belül erre több lehetõség is kínálkozik (például a reklám),
de ha költséghatékonyan akarjuk megoldani, akár egy "sajtóközleményt" is kiadhatunk.
Az elképzelés lényege, hogy a hírt magazinokban, hírlapokban vagy hasonló
médiumokon keresztül terjesszük (helyi, regionális, országos).
Egy sajtóközlemény kiadásával és annak közzétételével széles célközönséget
érhetünk el. Ezen kívül azzal, hogy a cikket egy megbízható forrás engedélyezte
és közölte le, a hírt az olvasók is komolyabban fogják venni.
Leközölhetõ-e a hír? Mielõtt fontolóra vennénk egy sajtóközlemény
kiadását, egyetlen fontos kérdést kell feltennünk magunknak: eléggé fontos-e
ahhoz, hogy felkeltse az olvasók érdeklõdését? Talán úgy érezzük, hogy a szóban
forgó hír roppant fontos, de vajon más is így gondolja majd? Amennyiben nem,
a sajtóközleményünk valószínûleg nem fog megjelenni.
Az újságíróknak vigyázniuk kell a hírnevükre, ezért csak olyan hírekkel foglakoznak,
amelyek érdekelhetik az olvasóikat. Bár ez nem minden esetben igaz, a sajtóközleményt
valószínûleg fontosabbnak fogják ítélni, ha kapcsolódik a sajtó által éppen
felkapott cikkekhez/eseményekhez.
|
Utols frissits ( 2009-01-07 12:59 )
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...