2017-08-19 14:47 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Menedzsment arrow A cégvezetők TOP 4 kérdései a távközlésről

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 1 vendég van az oldalon.
A cégvezetők TOP 4 kérdései a távközlésről Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Szekeres Viktor   
2008-01-16 20:43

A cégvezetők TOP 4 kérdései a távközlésről "Nekünk semmilyen extra nem kell, csak telefonálni akarunk" - hangzik el az egyszeri cégvezető önhibáján kívüli válasza arra kérdésre, hogy milyen telefonközpontot szeretne. Nekik próbálunk most segíteni.




1. Egy ismerősöm mesélte, hogy felszereltek a villanyszerelők egy dobozt a falra, ami elosztja a Matáv-os vonalakat négyfelé. Ilyesmi kéne nekem is, mert elegem van belőle, hogy a zsinór nélküli telefonnal kell rohangálni a titkárnőmnek, ha épp engem keresnek.

Ezt a készüléket telefonközpontnak hívják. Lényege, hogy a T-com-tól kapott analóg (azaz hagyományos) és ISDN (más néven digitális) ún. fővonalat mellékekre "osztja el". A fővonal azon a melléken (melyet általában egy-három karakter hosszú számmal jelölünk) csenget, ahová beállítjuk, de bármelyik bejövő hívás átadható (értsd: egy mozdulattal átkapcsolható) egy másik mellékre.

Példa: Példa Kft. telefonszáma 1/123-4567. Ha bejövő hívás érkezik erre a számra az a cég titkárnőjénél, Andreánál csenget (10-es mellék). Ha a főnököt keresik, ahhoz Andrea átadja hívást, nem kell mást tennie csak telefonján megnyomni a "FLASH" gombot, majd tárcsázza a 13-at (a főnök mellékét). Amint leteszi a kézibeszélőt, már át is adta a hívást! Ilyen egyszerű!

2. A szomszédom fia valami Skype nevű programot használ, és ingyen hívja a haverjait. Ha én is ilyet használnék, lehet nem kéne irodai telefonszámlát fizetni?

A Skpye-ról nagyon sok magyar nyelvű információ áll rendelkezésre. Lényege, hogy egy apró program telepítésével az interneten át ingyen hívjuk azokat, akik szintén telepítettek Skype-ot. Tévhit, hogy minden hívás ingyenes, mert a vezetékes- és mobiltelefonokra irányuló hívásokért ugyanúgy kapcsolási díjat és percdíjat számol a Skpye mint például a T-com.

Azon kívül a Skype-unkat nem lehet

  • vezetékes számról hívni,
  • róla faxot küldeni / fogadni,
  • segélyhívást indítani róla.

Ellenben lehet vele és ráadásul teljesen ingyen lehet

  • videotelefonálni (egy webkamera segítségével),
  • konferencia-beszélgetni (amikor hárman-négyen vagyunk a vonalban),
  • csevegni (ami olyan, mint az sms csak gyorsabb és folyamatosabb),
  • kapcsolatot tartani külföldi ismerőseinkkel, akiket nem akarunk telefonon hívni egy kisebb vagyonért.

3. Elegem van belőle, hogy éjjel nappal csenget a mobilom de, kikapcsolni nem akarom, nehogy elmulasszak egy fontos hívást. Mit tegyek?

Minden - még a legrégebbi - mobil készülékeken is van egy beállítási lehetőség, amit úgy hívnak, hogy hívásátirányítás. Ha bekapcsoljuk a hívásátirányítást akkor azokban az időpontokban amikor nem tudjuk fogadni bejövő hívásainkat a titkárnőnkre, vagy valamilyen teletitkárnő szolgáltatásra irányíthatjuk.

Az eredmény: nem mulasztjuk el a fontos hívást sem és élő hang fogadja a hívásainkat.

Hívásátirányítást kérhetünk foglaltság esetén (épp mással beszélünk), nem felel esetén (mire megtaláltam a mobilom letette) és nem kapcsolható esetben (lemerült a mobilom). Lényeges: Nagyon illetlen dolog nem visszahívni azokat, akik kerestek minket és nem tudtunk személyesen beszélni velük.

4. Az alkalmazottak egyfolytában a "maszek ügyeiket" intézik a céges vonalon. Elegem van belőle, hogy ezért a cégnek kell fizetni. Nincs valami megoldás erre?

Van, igen! Minden dolgozónak adunk egy 4-5 karakter hosszú hivatalos és egy magán PIN kódot, melyet (minden alkalommal) a hívott szám elé tárcsáznak. A telefonközpontra illesztett tarifaszámláló-alkalmazás pedig külön számolja a magán- és a hivatalos hívásokat. A dolgozó pedig a hónap végén befizeti a magánhívásokat a pénzügynek. Egy 15-20 főt, vagy annál többet foglalkoztató cégnél, ahol korábban nem működött személyi kódos rendszer a megtakarítás akár 20-30% százalék is lehet.

Forrás : www.alkozpont.net
Utolsó frissités ( 2008-02-21 14:46 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |