A Yahoo! Inc. ma bejelentette, hogy megállapodott a Tensa Kft., ismertebb nevén az IndexTools, jelentõs részének felvásárlásáról. Az IndexTools a webanalitikai software piac egyik vezetõ vállalata. A felvásárlás kiterjed az IndexTools webanalitikai üzletágára és technológiájára illetve a Tensa Kft. leányvállalatára, a Tensa R&D Kft.-re. A felvásárlást követõen az IndexTools megoldások tovább bõvítik a Yahoo rendkívül hatékony szolgáltatásainak körét, amelyek az ügyfelek online marketing tevékenységének sikerességét támogatják.
"A Yahoo! hisz abban, hogy az igazán értékes és fontos információk megszerzésének képessége elengedhetetlen a piaci lehetõségek kiaknázásához és a sikeres kampányok kivitelezéséhez" - mondta Bassel Ojjeh vezetõ alelnök és a Yahoo! Strategic Data Solutions csoportjának vezetõje. "Úgy gondoljuk, hogy az IndexTools technológiai platformja abban fogja segíteni ügyfeleinket, hogy ezen értékes információk által minél hamarabb felfedezhessék az online marketing tevékenységeik esetleges hiányosságait és ennek ismeretében reagálhassanak. Az új szolgáltatásnak köszönhetõen megerõsödik a Yahoo! szerepe az online marketing piacon - a vállalat kihagyhatatlan szolgáltatást kínál a hirdetõknek világszerte."
A felvásárolt technológia további képességekkel bõvíti a Yahoo! jelenlegi analitikai szolgáltatási körét oly módon, hogy a Yahoo! teljes hálózatán futó online kampányok esetében segít feltárni a lényeges összefüggéseket és elkészíteni fontos üzleti mutatókat. A felvásárlást követõen elsõként az a több, mint 150 000 kis és közép méretõ vállalkozás élvezheti ezeknek a megoldásoknak az elõnyeit, aki a Yahoo!-n keresztül folytatja marketing tevékenységét.
Ezen ügyfeleink olyan képességekhez jutnak a jövõben, amelyek lehetõvé teszik számukra, hogy a külsõ szakemberek folyamatosan figyelemmel kísérjék és optimalizálják az alkalmazásaik teljesítményéhez kapcsolódó forgalmat.
"Az IndexTools jelentõs ügyfélbázist épített ki világszerte a komplex marketing kampányok folyamatos nyomon követéséhez és elemzéséhez nyújtott megbízható, testreszabott átfogó szolgáltatásaival" - mondta Szõke Márton az Tensa ügyvezetõ igazgatója. "Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleink számára online marketing tevékenységük sikerességéhez mindig a legfontosabb információkat nyújtsuk. Ezzel az IndexTools platformja tökéletesen illeszkedik a Yahoo világába. Rendkívül izgatottak vagyunk a lehetõségtõl, hogy a világ egyik vezetõ márkájának részeként segíthetjük az online marketing további fejlõdését."
"A vállalat elhivatott és tehetséges szakemberei egy rendkívül hatékony analitikai megoldást fejlesztettek ki olyan tulajdonságokkal és eszközökkel, amelyek pontosan kiszolgálják az ügyfelek online aktivitásának hatékonyság-javítására irányuló igényét - ez az, ami kiválóan illeszkedik a Yahoo filozófiájához"- mondta Bassel Ojjeh. "Izgatottan várjuk és örömmel fogadjuk az IndexTools csapatának csatlakozását a Yahoo szakembereinek köréhez."
Az IndexTools testreszabott analitikai szolgáltatást nyújt ügyfelei online marketing tevékenységeihez valamennyi ügyfél-életciklusban. Az IndexTools webanalitikai és a kattintás alapú kampányok (Pay Per Click) optimalizálását támogató (Bid management) megoldásaival a vállalkozások pontos és percre kész információhoz juthatnak online kampányuk hatékonyságáról.
A felvásárlási tranzakció jelenleg a végsõ szakaszába érkezett és várhatóan 2008 elsõ felében fog lezárulni.
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...