2019-04-19 14:45 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow E-business arrow Nyereség minimális tőkével

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 20 vendég van az oldalon.
Nyereség minimális tőkével Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Weinzierl Anett   
2008-05-27 18:24

Tudjuk, hogy a legtöbb vállakozás indításához először is induló tőkére van szükség. Ezután még mindig kétséges az, hogy egyáltalán „bejön“-e az adott vállalkozás. Sajnos mire ez kiderül, addigra általában már sokszor „mínuszba fut“ az üzlet. Az online vállalkozások egyik legfőbb előnye az, hogy minimális induló tőkével, nagy nyereségre tehetünk szert, viszont költségeink nem ugranak meg számottevően.

Az online üzletbe elsősorban három fő dolgot kell belefektetnünk: rengeteg időt, rengeteg energiát, és természetesen tudást. Az internet rohamszerű terjedésének rengeteg következménye lehet. Ezek közül az egyik az, hogy egyre inkább „elszaporodnak“ az internetes vállalkozások is. Természetesen egy internetes - azaz online - vállalkozás sokféle lehet. Lehet egy egyszerű webshop, de lehet egy komplex vállalti portál is, amin online módon termékeket is vásárolhatunk. Az értékesítési weboldalakon túl a kizárólag vállalati portálként funkcionáló oldalak is profitálhatnak az online marketingből, hiszen ezen oldaltípusok „közvetítő“ szerepet töltenek be az ügyfelek és a cég között.

Hogyan kell egy online vállalkozást elindítani? Mit lehet eladni az interneten keresztül, és mi az, ami eleve halálra van ítélve? Ha már elindítottunk egy online vállalkozást, akkor hogyan kell azt vezetni? Hogyan kell menedzselni? Mit jelent a vevőközpontúság az interneten? Egyáltalán, hogyan kell egy ilyen online üzletet életben tartani, tovább fejleszteni? Ezernyi kérdés vethető fel, és ezekre a kérdésekre az online marketing csak részleges válaszokat ad.

Az online marketing természetesen részben abban is segítséget nyújt, hogy milyen pszichológiai tényezőket alkalmazzunk vevőink meghódítására. A pszichológiának hatalmas jelentősége van az online üzletben. Mégpedig azért, mert itt hiányzik a vevőkkel a személyes kapcsolat, tehát ebből a szemszögből kicsit hátrányosabb pozícióból indulunk, mintha betérünk egy boltba vásárolni. Ott ugyanis találkozunk az eladóval, és ami még fontosabb: megtapogathatjuk, megvizsgálhatjuk a terméket, amit azután meg szeretnénk venni.

Ezt az interneten át nem tudjuk megtenni, ezért egy jó e-vállalkozónak valahol pszichológusnak is kell lennie. Úgy kell eladnia a termékét, hogy sosem találkozott még a vevővel és a vevő nem tudja közelebbről megvizsgálni az adott terméket.

Az e-vállalkozónak sok mindenhez kellene értenie. Legfőképp a vevőpszichológiához, valamint átfogó gazdasági ismeretekkel kell rendelkeznie, és természetesen betéve kell tudnia és alkalmaznia az online marketing teljes eszköztárát. Legalább ennyire fontos, hogy “ügyfélközpontú” gondolkodásmódra van szüksége, melynek lényege a “mindent az ügyfélért” elv. Az e-vállalkozó számára különösképpen fontos a vevőorientált felfogás, hiszen személyes kapcsolatba nem kerül az ügyféllel. Mégis azt kell közvetítenie, hogy Ő, valamint egész vállalkozása kizárólag az ügyfélért van, mert a személyes kontaktus hiányában kell a potenciális vevőnek eladnia a termékét.

A legtöbb ember nem vásárolni akar az interneten, hanem elsősorban információt keres. Azt is mondhatnám, hogy közben „csak úgy mellékesen“ vásárol. Jó online marketinges szakember tehát ahhoz is kitűnően ért, hogyan gerjesszen mesterségesen igényt a látogatóban.

Forrás: www.netlogi-c.net Online marketing publikációk

Utolsó frissités ( 2008-08-28 14:36 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |