2019-04-19 14:18 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow E-business arrow Fölösleges honlapok

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 22 vendég van az oldalon.
Fölösleges honlapok Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
2008-08-07 13:26
A magyar interneten kétféle vállalkozással találkozhatunk. Az egyik a klasszikus offline cég internetes megjelenése, a másik pedig a napjainkban elterjedt web2.0-ás honlapok, amelyek közösségépítő erejüknek köszönhetően sikeres online vállalkozások. Sok üzletember invesztált sok pénzt abba, hogy az ilyen honlapok létrejöjjenek. Sokan meglátták a lehetőséget és éltek is vele. Azt azonban sosem értettem, hogy ha valaki meglátta ebben a lehetőséget, akkor miért nem látta meg az internetes interaktív reklámban rejlő potenciált is? Manapság erre egyre többen jönnek rá.




Interaktív reklám, internet? Azokról a vállalkozásokról beszélek, akik offline módon vannak jelen a piacon. Például autókölcsönzők, kiskereskedések stb. Ezeknek a kis- és középvállalkozásoknak nagyon fontos egy jól pozícionált reklám, amit újságban vagy cégkatalógusokban adnak fel. Érdekes módon sokan észreveszik, ha semmit nem mond egy ilyen reklám, akkor nem is nagyon lesz bevétele és új ügyfele. Na igen, a kkv-k azonban ezt még nem nagyon szeretik átültetni az internetre is. Hogy miért? Az számomra rejtély. Ha minden költséget és elérhetőséget számba veszünk, akkor az internet a leghatékonyabb/legköltségkímélőbb módszer.

Üdvözlöm! Ma a magyar kkv honlapok 80 százalékánál ez a főcím fogad minket. Van egy jó példám erre, amit mostanában elég gyakran használok – sajnos. Ön mikor adott fel utoljára olyan hirdetést egy újságban, hogy „Üdvözlöm a hirdetésemben!”? A reakció erre valószínűleg egy orbitális röhögő görcs. Pedig ha egy kicsit belegondolunk, ugyanolyan jó, vagy még jobb reklámként használhatnánk az internetet, egy megfelelően felépített honlappal, mint egy újság-, vagy plakáthirdetést. Azzal az előnnyel, hogy csak egyszer kell kifizetni a megvalósítás költségét, és csak évente egyszer a tárhely bérleti díjat.

Majd a Józsi unokaöccse megcsinálja! Ezzel szintén nagyon gyakran találkozok. Minek profi webdesigner, vagy online marketing szakértő, ha én honlapot akarok? Nem szükséges! Az eredmény azonban látható az internetes honlapok többségénél! Az ismerős unokaöccse tud honlapot készíteni, hiszen már az általános iskolában is oktatják. Azonban mégsem írat minden ügyvezető üzleti tervet a gyerekével csak azért, mert tud írni. A jó reklám mindig pénzbe kerül. Egy jó internetes megjelenést, amivel képesek vagyunk interaktívan kommunikálni ügyfeleink felé, vagy eladni, új ügyfeleket hozni, azt a rendszert nem képes elkészíteni a Józsi unokaöccse. Próbáljon egyszer reklámot is íratni vele. Ugye hogy nem fog menni?

Amíg ez a helyzet a legtöbb kkv-nál, addig ne is számítsunk másra, mint egy rakás fölöslegesen üzemeltetett honlapra. Az olyanok, akik ezt felismerték és tettek is érte, fényévekkel mások előtt járnak ezen a téren. A web2-es szolgáltatások reklámhatékonysága pedig csak ezek után jönne. Annak ereje megsokszorozza a jól felépített honlap látogatóit, és ezzel elterjeszti a vállalkozása hírét. De az offline vállalkozások web2-es reklámkihasználtsága még igencsak alacsony, ami abból következik, hogy maguk a honlapok is gyengécskék.
Utolsó frissités ( 2008-08-19 11:08 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |