2020-10-21 14:50 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow E-business arrow Egy blog még jól jöhet - 10 érv

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 19 vendég van az oldalon.
Egy blog még jól jöhet - 10 érv Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozas-online.hu   
2008-10-24 08:12
Az online marketing egyik legizgalmasabb és legfrissebb témája a blogolás, amit nem kerülhet el a vállalkozó sem. A blogok kinézetre jóllehet gyakran olyanok, mint a személyes hobbi honlapok (mellesleg olyan könnyen és olcsón lehet ezeket is létrehozni), de egy blog nagyon fontos és sikeres kommunikációs csatornája lehet a vállalkozásnak.


Amikor a vállalkozó már azt hinné, hogy mindent megtanult a céges weboldalak tartalomfeltöltéséről és a hírlevelekről, akkor itt van ez a blog kérdés, ami számos új problémát vethet fel. Nézzük a leggyakoribbakat:

  • Vajon nekem is blogolnom kellene?
  • A hírlevelem nem ezt a feladatot látja el?
  • Vajon a hírlevelet és blogot is kell működtetnem egyszerre?
  • Ezek a marketing eszközök teljesen felemésztik majd a maradék időm és energiám?
  • Hogyan kellene jól működtetnem a blogom, hogy vevőket is lássak belőle?

Még számos kérdést fel tudnánk sorolni a témában, de következzen inkább 10 érv amellett, hogy miért is érné meg egy vállalkozónak a weblapja és a hírlevele mellet blogot is indítani.

  1. Egy blog online eszköz, így minden beírt post azonnal meg is fog jelenni. Ezzel lehetősége van spontán és gyors reakciókra a vevőit érintő témakörökben. Mivel egy blog post rövidebb terjedelmű, a weblapon megjelent hosszú publikáció kiegészítője lehet.
  2. A blogok bejegyzései spontán és informális írások, amivel lehetősége van a személyiségéről is képed festeni, míg a céges weblapon elhelyezett publikációk inkább a szakmai tudást bizonyítják. A vevői szeretnék megismerni azt, akivel üzletet kötnek, amiben nagy segítség a blog és a publikációk.
  3. Egy blogban el lehet helyezni feliratkozási lehetőséget is, amivel az olvasó értesítést kap e-mailben, ha új bejegyzés született. Ez opt-in módszerrel kiváló eszköz az e-mail címek gyűjtésére.
  4. A blogbejegyzésekben hivatkozások szerepelnek más blogokra és weboldalakra is, ami jól jöhet a vírusmarketinghez és a keresőmarketinghez egyaránt. A keresők kedvelik a blogokat, mert szövegesek és tele vannak kulcsszavakkal. Ezért, ha elkezd rendszeresen blogolni, kihasználva a linkelési lehetőségeket (akár a céges weboldalra mutatva is), javíthatja pozícióját a keresőkben.
  5. A korábban megjelent postok rendszerezetten és visszakereshetően szerepelnek a archívum rendszerben, ami jól jön a későbbi keresésekhez. Az blog archívuma folyamatosan látható egy oldalsó sávban – időrendben és kategorizáltan egyaránt.
  6. A bloggal megbízható szakemberré válhat a célpiaca szemében. Az olvasóknak nincs mindig idejük az interneten böngészni, ezért hálásak lesznek, ha Ön meg tudja ezt tenni helyettük.
  7. Egy blogban könnyebb promóciót elhelyezni, mint a céges weboldalon. Még a partnerprogramokat is könnyebben tudja lebonyolítani. A szakcikkeknél a reklám sikerének esélye sokkal alacsonyabb.
  8. Nagyon fontos, hogy a blogban szereplő bejegyzéseket az olvasók kommentálhatják is. Akár közvetlenül is feltehetünk kérdéseket, de ki is provokálhatjuk a válaszokat. Így első kézből kaphatunk információt, közvetlenül a célpiactól!
  9. . Egy blognál nem szükséges állandóan a karbantartókat fizetni azért, hogy rendben legyen az oldal. A blogok motorjai nagyon felhasználóbarátok – néhány cikk és tanóra után magabiztosan lehet kezelni a rendszert. Sokkal költséghatékonyabb út az internetes megjelenéshez.
  10. És végezetül: publikációkban gazdag céges weblapot, hírlevelet és blogot fenntartva lényegesen több látogatót tudunk szerezni, akikből feliratkozót, majd végül vevőt tudunk konvertálni.

Gondoljon úgy az internetre, mint egy nagy tóra, amiben épp vevőkre horgászni indult: minél több csalit dob be, annál több esélye van halat fogni! Már van céges weboldala, ami nem más mint egy online brosúra. Van már szakportálja is, ami feliratkozókat hoz. De, ha elindít egy blogot is, azzal lehetőséget teremt arra, hogy a jelen és a jövőbeni vevői megismerkedjenek Önnel, interakcióba lépjenek Önnel, és netán horogra is akadjanak.

Utolsó frissités ( 2009-01-07 12:54 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |