2017-07-21 02:39 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
YouTube a céges online videóhoz Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vallalkozás-online.hu   
2009-04-26 23:47
YouTube a céges online videóhozA YouTube berobbanó népszerűségével az online video hirdetések és a hozzájuk kapcsolódó marketing szerepe is megnőtt. Az új eszköz adta lehetőségekből a kisvállalkozások is sokat profitálhatnak. Érdemes beépíteni a marketingstratégiába.

Kétség kívül erősen vizuális társadalomban élünk. Mielőtt fiatalon elkezdenénk megtanulni olvasni és értelmezni az írott szövegeket, a televízió és más vizuális média már rég hatással van az agyunkra. Így befolyásolódik a fogyasztói szokásunk.

Az online videó forradalma A televízió, mint reklámközvetítő eszköz a kisvállalkozások széles körében maradt megfizethetetlen és túlságosan szóródó marketinglehetőség. A szélessávú internetelérés elterjedése, ezzel együtt a YouTube portál népszerűsége, fordulópontot jelentett a televízióshoz hasonló, vagy azzal egyenértékű hirdetések megfizethetőségében.

A 2005. elején indult video megosztó portál, a YouTube fő szolgáltatása, hogy lehetővé teszi a felhasználóinak rövidebb-hosszabb videók feltöltését, megosztását más felhasználókkal és látogatókkal, valamint hozzászólásokat is írhatnak az egyes videókhoz. Globális nagyságát jól mutatja, hogy havi szinten 2,5 milliárd körüli oldalletöltést produkál. Az NRC kutatása szerint az internetezők 33 százaléka néz online videót, míg ugyanez az arány az USA-ban 59%, tehát növekedni fog nálunk is. Ezzel együtt növekednek az online videó hirdetésekre fordított összegek is.

Ki használ online videót a marketingben? A legtöbb YouTube-on jelen lévő cég szórakoztató filmek helyett termékismertetőket, demókat, praktikus információs anyagokat töltenek fel. Tehát bármely vállalkozásnak lehetősége van megjelenni, tevékenységi területtől függetlenül. Kereskedők például egy videóban bemutathatják boltjukat, a személyzetet, a termékkategóriákat. Nem szabad azonban megijedni, ha a YouTube-on videónk nem kap hirtelen nagy nézettséget, lényeg, hogy segítsen a márkaépítésben a célpiac körében. Nagy nézettséget általában azok a videók érnek el, amelyek vírusként tudnak terjedni, sokan továbbküldik ismerőseiknek.

Az erős online video marketinghez a következő tippeket tudjuk adni a kisvállalkozásoknak:

Legyen szórakoztató! Ha vírusként terjedő videó marketing kampányt tervez, akkor mindenképpen legyen szórakoztató. Böngésszen a népszerű videók közt és tanuljon belőlük: keresse meg termékének, szolgáltatásának vagy vállalkozásának humoros oldalát.

Legyen profi! A gyenge minőségű vagy lassan töltődő videókkal hamar elveszíti a vevők bizalmát. Nem szükséges ugyanakkor a "top" stábot kibérelnie, a mai átlagos készülékekkel és szoftverekkel is jó minőség érhető el. Egy kisebb cég is jó minőségű képet tud produkálni, megfizethető áron, így érdemes szakértőre bízni a feladatot.

Maradjon célratörő! Egy online videóban nincs lehetősége minden terméket bemutatni. Koncentráljon egyetlen marketingüzenetre, arra, ami a legnagyobb eredményt fogja hozni. Egy egyszerű klip sokkal hatásosabb az információzavarban szenvedő fogyasztónak.

Érjen el több embert! Videó megosztásra nem csak a YouTube oldala megfelelő, érdemes feltölteni a magyar oldalakra is, mint a Videa vagy az IndaVideó. Gondoskodjon arról is, hogy a keresők megtalálják a videóját.
Utolsó frissités ( 2009-04-26 23:49 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |