A változás változtatásra késztet |
|
|
|
|
Hirsch Katalin
|
2009-06-16 23:55 |
Ragadja meg a lehetõséget, hogy a válsághelyzetbõl megerõsödve, vállalkozása hosszú távú fejlõdése egyértelmûvé váljon mindenki számára. A jelenlegi gazdasági körülmények kikényszerítik, hogy csak az igazán profik maradjanak versenyben, így aki a fejlõdésre berendezkedve cselekszik, nyertese lesz a helyzetnek.
Hogyan gyõzhetünk? Ha cégünk minden területen, azaz a külsõ megítélésben,
és a belsõ szervezeti felépítésben egyaránt igazán magas minõséget képvisel!
A minõségi mûködés hogyan észlelhetõ a vásárlók szemével? A vevõk által
tapasztalt benyomások összességét megismerjük egy profi próbavásárlás alkalmával.
Így objektív összképet láthatunk az alábbi területekrõl:
-
Weboldala értékesítés támogató?
-
Pozitívak a telefonos információkérés tapasztalatai?
-
Üzletének külsõ megjelenése vonzza a vevõket?
-
A vásárlás helyszíne kellemes benyomásokkal jár?
-
A kiszolgálás minõsége vásárlásösztönzõ, a vevõk elégedetten
távoznak?
Amennyiben megtudtuk, milyen cégünk külsõ megítélése, áttérhetünk a belsõ
szervezeti folyamatok optimalizálására. Az elsõ lépés feltárni a cég mûködésének
jelenlegi helyzetét a legfontosabb területek részletes átvizsgálásával, azaz:
-
Általános mûködési, filozofikus elvek tisztázása, meghatározása
-
Szervezeti felépítés, feladatkörök pontosítása
-
Cége mûködésének további szereplõi, partnerkapcsolatok
vizsgálata
-
Üzletviteli rendszerek hatékony mûködésének ellenõrzése
-
Értékesítési rendszer támogatása
-
Környezetelemzés
-
Marketing tevékenység optimalizálása
-
Pénzügy területének átvizsgálása
Célja: megismerni az alaphelyzetet, amelyre felépítjük stratégiai
döntéseinket. Hosszútávon építkezni csak biztos alapokra lehet.
Nincs más teendõ, mint az elõre meghatározott célkitûzés alapján összeállítani
a stratégiai tervet. A terv irányvonalát követve, támogatást kapunk a cégvezetéshez!
Hirsch Katalin
üzletigondolkodásmod.hu
|
Utols frissits ( 2009-06-26 10:56 )
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...