A GY.I.K., vagy angolul F.A.Q. problémamegoldó szerepe hasonló a Fóruméhoz: a közösség tagjai által feltett kérdésekre vonatkozó válaszokat ad, a látogatók számára is elérhetõ, segítség-gyûjteményként, kérdezz-felelek formájában.
Bár a GY.I.K. nem annyira interaktív, gyorsan és magától frissülõ, mint a fórum, annyiban mégis kapcsolódik hozzá, hogy általában a fórumközösség által feltett kérdéseken, kérdéskörökön alapul. Feladata, hogy több, azonos problémával szembesülõ látogatónak adjon gyors, könnyen kereshetõ, általánosított választ.
Az ügyféltámogatás egyik általános eszköze. Termékekkel, szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos kérdésekre adhatunk választ, így felszabadítva az ügyfélszolgálatot a felesleges megkeresésektõl.
Mivel a kérdésekre a vállalat adja meg a válaszokat, így biztosíthatjuk látogatóinkat az információ hitelességérõl vitás helyzetekben. Ez azt is jelenti, hogy a GY.I.K. oldalt nekünk kell összeállítanunk és karbantartanunk. Szerkezete általában témakörökre bontott lehet egy oldalon belül, de megtehetjük, hogy több termék esetében termékekként, vagy termékcsoportonként külön GY.I.K. oldalt üzemeltetünk.
Itt is ugyanolyan fontos a GY.I.K. oldal folyamatos frissítése. Az oldalunkon szereplõ Fórum folyamatos szemmeltartásával, és a beérkezõ e-maileket is figyelembe véve fejleszthetjük GY.I.K. oldalunkat. Ne felejtsük, hogy a GY.I.K. feladata a problémamegoldás, és így hozzájárul ahhoz, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek velünk. És mint tudjuk, az elégedett vásárló a legjobb reklám... |
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...