2019-04-23 12:43 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow E-business arrow Könnyen navigálható a honlapja?

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 28 vendég van az oldalon.
Könnyen navigálható a honlapja? Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online   
2003-10-20 00:00
A használhatóság nem ugyan az, mint a design. Jóllehet felfogad egy tehetséges tervezõt, hogy jártaságának legjavát felhasználva tervezze meg fantasztikusan kinézõ honlapját, de ez még nem jelenti azt, hogy könnyû is használni. A jó kinézet teljesen eltérõ dolog, mint jó a mûködés! Igaz ugyan, hogy gyönyörû honlapok tervezése designer díjak elnyerését jelenti, mialatt fogyasztók ezreit veszíthetjük el.
 
Gyakran megesik, hogy eltévedünk egy jólkinézõ, mutatós honlapon, vagy hagyunk fel egy vásárlással attól frusztráltan, hogy nem találtuk meg az információt, amit kerestünk. Ha egy szupermarketben sétálva nem találjuk kedvenc termékünket, egyszerûen megkérdezünk egy alkalmazottat, hogy hol is találjuk. Ám a világhálón egy látogatónak sokkal könnyebb átmenni egy versenytárs oldalára, mint a tudakozó e-mail küldésének bonyodalmain végigmenni.

Bármilyen üzlettel foglalkozhat honlapunk, az alábbi speciális célokat kell követnünk, hogy meggyõzzük látogatóinkat arról, hogy:

- iratkozzon fel hírlevelére,
- töltse ki kérdõívünket,
- vásárolja meg termékünket, vagy
- tudakozódjon az általunk nyújtott szolgáltatásról.

A használhatóság egyszerûen egy mérce, hogy ezen dolgokat a látogatónak milyen könnyû megtennie. Egy e-kereskedelmi honlap számára a használhatóság különösen kritikus pont. Ha a látogatók nem tudják követni a navigációs sémát, akkor nem lesznek képesek megtalálni a termékünket. És ha nem tudják megtalálni, akkor hogyan vásárolják meg?

Nyilvánvalóan honlapunk sikerének kulcsa, hogy mennyire hatékonyan tudjuk a látogatóinkat potenciális vásárlókká konvertálni. Az amerikai Gartner Group piackutatása szerint az internetes értékesítés ötven százaléka hiúsul meg, mert a látogatók nem tudják megtalálni azt a terméket/szolgáltatást, amit keresnek. Továbbá egy másik használhatósági tanulmány becslése szerint, melyet a Creativa Good amerikai tanácsadó cég készített, a fogyasztói tapasztalat javítása 40 százalékkal növeli a vásárlók számát, valamint a teljes rendelést 10 százalékkal.

Látva ezen eredményeket feltevõdik a kérdés, hogy miért nem tesztelik a cégek gyakrabban honlapjuk használhatóságát? Néhány ember tévesen feltételezi, hogy a használhatóság tesztelése túlságosan drága, túlságosan sok idõt emészt fel, vagy túl bonyolult, ahhoz, hogy belevágjunk, különösen a kisebb cégeknél. Szerencsére azonban egy használhatósági teszt nem feltétlenül jár együtt ezen dolgokkal. Míg léteznek magas árú tanácsadók, akik elvégezhetik mindezt cégünknek, addig miért nem végezhetnénk el saját magunk, hiszen így is igen hatásosak lehetünk.

Utolsó frissités ( 2005-06-07 17:59 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |