Nemzetközi innovációmenedzsment módszer alkalmazásával növelhetik esélyeiket a következõ évben a magyar vállalkozások. A kutatás-fejlesztési és innovációs pályázatok elbírálásakor ugyanis többletpontot kapnak majd az Európai Bizottság által javasolt módszertant bevezetõ kis-, és középvállalkozások.
Az Új Széchenyi Terv kutatás-fejlesztési és innovációs pályázatoknál 2012-tõl többletpontot kaphatnak majd azok a cégek, amelyek alkalmazzák az Európai Bizottság által is támogatott IMP3rove Nemzetközi Innovációs Menedzsment módszert, amely kimutatja a kis-, és középvállalkozások innovációs képességét - mondta Siba Ignác, a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) Gazdaságfejlesztési Operatív Program (GOP) Irányító Hatóság fõigazgatója az MTI-nek a módszert Budapesten bemutató nemzetközi rendezvény szünetében.
A fõigazgató hozzátette: terveik között szerepel, hogy a közeljövõben pályázatot írnak ki a nemzetközi összehasonlítást tükrözõ európai módszer alkalmazását segítõ tanácsadói szolgáltatás igénybevételére.
A rendezvényen elhangzott, hogy az Európai Bizottság kezdeményezésére dolgozták ki a IMP3rove Nemzetközi Innovációs Menedzsment módszert, amely különbözõ mutatók alapján méri az innovációs képességet, és javaslatot tesz ennek fejlesztésére, javítására, a vállalkozás versenyképességének növelésére.
Siba Ignác szólt arról, hogy az Új Széchenyi Terv Gazdasági Operatív Programjában (GOP) a kkv-fejlesztés kiemelt helyen szerepel, és támogatják az innovációs kapacitás kiépítését, a kkv-k pénzügyi forráshoz való hozzáférését.
Sven Schade, az Európai Bizottság képviseletében elmondta, hogy felméréseik szerint a kis-, és középvállalkozások innovációs tevékenységének egyik korlátja a pénzügyi erõforrás, illetve az innovációs menedzsmentismeret hiánya. Az Európa-szerte alkalmazott IMP3rove Nemzetközi Innovációs Menedzsment ez utóbbin tud segíteni.
Az IMP3rove Nemzetközi Innovációs Menedzsment budapesti rendezvényét a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség, a MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt., az olasz APRE nonprofit szervezet és az A.T. Kearney tanácsadó cég szervezte azzal a céllal, hogy lehetõséget teremtsen a módszer megismerésére.
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...