2017-11-20 22:05 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Hírek arrow Októberben II. Budapest Calling

Tematikus hírek
Hírek főoldal
Magyar vállalkozás
EU, Pályázat
Deviza, árfolyam
Válság
Internet
Facebook
IT
SAP
Google
Microsoft
eBay
CSR
Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 2 vendég van az oldalon.
Októberben II. Budapest Calling Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2011-09-16 18:34
A legjobb külföldi gyakorlatok és az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek bemutatása lesz az idei Budapest Calling konferenciacélja. A konferencián megismerhetjük, hogy a call centerek működtetéséhez milyen a külföldi piacokon is versenyképes magyar újításokat kínálnak a hazai vállalkozások.


A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörű szakmai együttműködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedő kiállítását, a Budapest Callingot. Az október 18-19-án sorra kerülő szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.

A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erőforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten.

A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.

A jelenlegi gazdasági helyzetben az ügyfélszolgálatoknak nemcsak magas színvonalon és költséghatékonyan kell működniük, de az értékesítésben, a vállalat üzleti céljainak támogatásában is szerepet kell vállalniuk. „A meglévő ügyfelek minél jobb kiszolgálása és az új ügyfelek elérése érdekében a cégek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezzenek az ügyfélkör minél alaposabb megismerésére. A piac integrált kommunikációs megoldásokkal válaszol ezekre a kihívásokra, amelyek közül számos jó példával, friss fejlesztéssel megismerkedhetnek a kiállításon az érdeklődők” – mondta Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriumának elnöke.

A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.

A Magyar Telekomnál is kiemelt fontosságú az ügyfélélmény javítása, a vállalat pozitív megítélésének fenntartása – véli Mahler Gusztáv, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálatának igazgatója. Ebben fontos szerepet játszik az online közösségi média csatornáinak minél célzottabb integrálása a kommunikációs folyamatokba. „Több olyan fejlesztést tervezünk, amelyekkel ügyfeleink számára egyszerű és kényelmes önkiszolgáló megoldásokat kínálhatunk. A Budapest Calling kiállítás remek alkalom arra, hogy a szakma áttekintse ezen új feladatok és fókuszok megvalósítását támogató technológiai és módszertani újdonságokat” – mondta Mahler Gusztáv.

Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.

Innovatív magyar fejlesztések Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is.

A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerű és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenő érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít. „A hazai IT kutatás nemzetközi viszonylatban is magas színvonalát jelzi, hogy a Voice Minerrel ki tudtunk lépni az amerikai piacra. Biztos vagyok benne, hogy termékünk ott is megfelelő fogadtatásra talál” – mondta Bódogh Attila, a Nextent Informatika Zrt. innovációs igazgatója.

A II. Budapest Calling minden eddiginél szélesebb körű szakmai együttműködésben valósul meg. A kiállítás szakmai partnere többek közt a Direkt Marketing Szövetség, az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalatok Szövetsége (IVSZ), a Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információ Szolgáltatók Szövetsége (MAKISZ), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) és a Magyar Távmunka Szövetség (MTMSZ).

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
meadc  - meadc   |103.27.228.xxx |2017-11-14 08:22:37
me adc11.14sunglasses hut
Air Max 180
michael kors outlet online
kate spade new collection
coach sale outlet
chrome hearts jewelry
small business
pandora australia online sale
ugg australia
michael kors bags
coach purses
Nike Air Max
Nike Air Jordan Enfant
nike outlet online sale
Nike Air Jordan
Air Max Lunar 90
timberland boots sale
chrome hearts canda
nike shoes
Diamond Rings - Official
kate spade bags sale
coach sale
Jewelry Armoire - Official
hot burberry sale
spendless shoes australia
michael kors online
Air Max TN Homme
under armour shoes sale
payless shoes for sale
ugg outlet online store
michael kors shoes store
ray ban outlet online
Coach Outlet Online, Coach Factory
prada bags
kate spade outlet sale
ray ban sunglasses
pandora bracelet
Nike Air Max 95
michael kors outlet online sale
ray ban sunglasses
Family Name Research
Lisinopril 2.5 Mg Cost
payless boots
kate spade shopping store

fulam shoes online
pandora rings jewelry
coach factory outlet
michael kors outlet sale store
kate spade outlet bags store
Jared Jewelry - Official
kay jewelry store
louis vuitton online
mode damenschuhe
Air Max Homme
Online Oyun
trx
michael kors outlet shop
evbid
trazodone100mg
pandora charms
under armour outlet sale
prada uk
oakley sunglasses
sunglasses online store
Prada Wallet
burberry book bag mens
pandora jewelry
cheap ray ban sunglasses
New jordans
2017 Nike Air Max
michael kors outlet online store
swatch watches for men
payless shoes store
Jordan Flight The Power
Nike Roshe Run
pandora rin...
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Utolsó frissités ( 2011-09-16 18:35 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |