A legjobb külföldi gyakorlatok és az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek bemutatása lesz az idei Budapest Calling konferenciacélja. A konferencián megismerhetjük, hogy a call centerek mûködtetéséhez milyen a külföldi piacokon is versenyképes magyar újításokat kínálnak a hazai vállalkozások.
A Humán Erõforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörû szakmai együttmûködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedõ kiállítását, a Budapest Callingot. Az október 18-19-án sorra kerülõ szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.
A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlõdõ terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erõforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten.
A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedõbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselõjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetõket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztõket, munkaerõ-kölcsönzõket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök elõállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelõi oldalról.
A jelenlegi gazdasági helyzetben az ügyfélszolgálatoknak nemcsak magas színvonalon és költséghatékonyan kell mûködniük, de az értékesítésben, a vállalat üzleti céljainak támogatásában is szerepet kell vállalniuk. „A meglévõ ügyfelek minél jobb kiszolgálása és az új ügyfelek elérése érdekében a cégek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezzenek az ügyfélkör minél alaposabb megismerésére. A piac integrált kommunikációs megoldásokkal válaszol ezekre a kihívásokra, amelyek közül számos jó példával, friss fejlesztéssel megismerkedhetnek a kiállításon az érdeklõdõk” – mondta Tóth Éva Mária, a Humán Erõforrás Alapítvány kuratóriumának elnöke.
A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelõ legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetõje nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertetõ szimpóziumon is elõadást tart.
A Magyar Telekomnál is kiemelt fontosságú az ügyfélélmény javítása, a vállalat pozitív megítélésének fenntartása – véli Mahler Gusztáv, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálatának igazgatója. Ebben fontos szerepet játszik az online közösségi média csatornáinak minél célzottabb integrálása a kommunikációs folyamatokba. „Több olyan fejlesztést tervezünk, amelyekkel ügyfeleink számára egyszerû és kényelmes önkiszolgáló megoldásokat kínálhatunk. A Budapest Calling kiállítás remek alkalom arra, hogy a szakma áttekintse ezen új feladatok és fókuszok megvalósítását támogató technológiai és módszertani újdonságokat” – mondta Mahler Gusztáv.
Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.
Innovatív magyar fejlesztések Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefûzõ, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztõ TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésû Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülõ Nextent Informatika Zrt. is.
A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerû és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenõ érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít. „A hazai IT kutatás nemzetközi viszonylatban is magas színvonalát jelzi, hogy a Voice Minerrel ki tudtunk lépni az amerikai piacra. Biztos vagyok benne, hogy termékünk ott is megfelelõ fogadtatásra talál” – mondta Bódogh Attila, a Nextent Informatika Zrt. innovációs igazgatója.
A II. Budapest Calling minden eddiginél szélesebb körû szakmai együttmûködésben valósul meg. A kiállítás szakmai partnere többek közt a Direkt Marketing Szövetség, az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalatok Szövetsége (IVSZ), a Magyar Követeléskezelõk és Üzleti Információ Szolgáltatók Szövetsége (MAKISZ), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) és a Magyar Távmunka Szövetség (MTMSZ).
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...