2019-04-19 14:18 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Hírek arrow Októberben II. Budapest Calling

Hírek főoldal
Magyar vállalkozás
EU, Pályázat
Deviza, árfolyam
Válság
Internet
Facebook
IT
SAP
Google
Microsoft
eBay
CSR
Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 21 vendég van az oldalon.
Októberben II. Budapest Calling Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2011-09-16 18:34
A legjobb külföldi gyakorlatok és az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek bemutatása lesz az idei Budapest Calling konferenciacélja. A konferencián megismerhetjük, hogy a call centerek működtetéséhez milyen a külföldi piacokon is versenyképes magyar újításokat kínálnak a hazai vállalkozások.


A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) idén másodszor, széleskörű szakmai együttműködéssel rendezi meg Magyarországon a call center iparág nemzetközi szinten is kiemelkedő kiállítását, a Budapest Callingot. Az október 18-19-án sorra kerülő szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.

A közvetlen ügyfélkiszolgálás, a call centerek egyre fontosabb szerepet játszanak a vállalatok életében, az ehhez kapcsolódó iparág pedig az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely jelenleg Magyarországon közel 60-65 ezer embert foglalkoztat. Az iparág meghatározó szakmai szervezete, a Humán Erőforrás Alapítvány ehhez kapcsolódóan idén másodszorra szervez nemzetközi szakkiállítást Budapesten.

A Budapest Calling (budapestcalling.hu) a régió legkiemelkedőbb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselőjét – call center szolgáltatókat, üzemeltetőket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztőket, munkaerő-kölcsönzőket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök előállításával foglalkozó vállalkozásokat – hozza össze szolgáltatói és megrendelői oldalról.

A jelenlegi gazdasági helyzetben az ügyfélszolgálatoknak nemcsak magas színvonalon és költséghatékonyan kell működniük, de az értékesítésben, a vállalat üzleti céljainak támogatásában is szerepet kell vállalniuk. „A meglévő ügyfelek minél jobb kiszolgálása és az új ügyfelek elérése érdekében a cégek egyre nagyobb hangsúlyt kell helyezzenek az ügyfélkör minél alaposabb megismerésére. A piac integrált kommunikációs megoldásokkal válaszol ezekre a kihívásokra, amelyek közül számos jó példával, friss fejlesztéssel megismerkedhetnek a kiállításon az érdeklődők” – mondta Tóth Éva Mária, a Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriumának elnöke.

A legjobb külföldi gyakorlatok a call center iparágban A kiállítás egyik célja idén a legújabb kihívásoknak és trendeknek megfelelő legjobb külföldi gyakorlatok bemutatása. A II. Budapest Calling gyémánt fokozatú támogatója, a Magyar Telekom jóvoltából a rendezvényt Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője nyitja meg, aki a legjobb nemzetközi gyakorlatokat ismertető szimpóziumon is előadást tart.

A Magyar Telekomnál is kiemelt fontosságú az ügyfélélmény javítása, a vállalat pozitív megítélésének fenntartása – véli Mahler Gusztáv, a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálatának igazgatója. Ebben fontos szerepet játszik az online közösségi média csatornáinak minél célzottabb integrálása a kommunikációs folyamatokba. „Több olyan fejlesztést tervezünk, amelyekkel ügyfeleink számára egyszerű és kényelmes önkiszolgáló megoldásokat kínálhatunk. A Budapest Calling kiállítás remek alkalom arra, hogy a szakma áttekintse ezen új feladatok és fókuszok megvalósítását támogató technológiai és módszertani újdonságokat” – mondta Mahler Gusztáv.

Kiállítóként vesz részt a rendezvényen a Magyar Telekom leányvállalata, a KFKI Rendszerintegrációs Zrt., amelynek portfoliójában kiemelt szerepet játszik az optimális contact center megoldás kiválasztása és az ügyfelek IT környezetébe illesztése.

Innovatív magyar fejlesztések Az idei kiállítás külön szimpóziumot szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, és bemutatja, hogy milyen, a külföldi piacokon is versenyképes újításokat kínálnak a magyar vállalkozások a call centerek fejlesztéséhez, hatékonyságuk növeléséhez. A kiállításon bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefűző, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztő TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésű Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülő Nextent Informatika Zrt. is.

A Voice Miner nemzetközi szinten is újszerű és egyedülálló rendszer, amely mesterséges intelligencia alkalmazásával felismeri a telefonbeszélgetés során megjelenő érzelmeket, és az adatokból automatikusan üzletfejlesztési célú elemzéseket készít. „A hazai IT kutatás nemzetközi viszonylatban is magas színvonalát jelzi, hogy a Voice Minerrel ki tudtunk lépni az amerikai piacra. Biztos vagyok benne, hogy termékünk ott is megfelelő fogadtatásra talál” – mondta Bódogh Attila, a Nextent Informatika Zrt. innovációs igazgatója.

A II. Budapest Calling minden eddiginél szélesebb körű szakmai együttműködésben valósul meg. A kiállítás szakmai partnere többek közt a Direkt Marketing Szövetség, az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalatok Szövetsége (IVSZ), a Magyar Követeléskezelők és Üzleti Információ Szolgáltatók Szövetsége (MAKISZ), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) és a Magyar Távmunka Szövetség (MTMSZ).

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Utolsó frissités ( 2011-09-16 18:35 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |