A legfrissebb trendek és az innovatív fejlesztések bemutatására idén is megrendezik a Budapest Calling - Nemzetközi Call Center Szakkiállítást. A magyarországi call center iparág a válság ellenére is növekedést tudott felmutatni, így a szakma nagy potenciált lát a jövõre vonatkozóan. A régió legnagyobb konferenciája összehozza a szolgáltatói és a megrendelõi oldal szereplõit, programjának középpontjában a magyar vállalkozások külföldön is piacképes újításai szerepelnek.
2011. október 18-án megnyílt a második Budapest Calling - Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett kétnapos szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.
A Budapest Calling a régió legnagyobb szakmai fórumaként a hagyományos berlini és birminghami szakkiállításhoz hasonlóan a terület valamennyi fontos képviselõjét - call center szolgáltatókat, üzemeltetõket, rendszerintegrációs tanácsadókat, infokommunikációs fejlesztõket, munkaerõ-kölcsönzõket, valamint a területen dolgozó, technológiával és eszközök elõállításával foglalkozó vállalkozásokat - hozza össze szolgáltatói és megrendelõi oldalról. Az érdeklõdõk több mint harminc standon tekinthetik meg a mai call centerek hatékony mûködését elõsegítõ tudást. A látogatók többet megtudhatnak a több kommunikációs csatornát kezelõ megoldásokról, a cloud computing technológia ügyfélszolgálati felhasználhatóságáról, vagy arról, hogyan integrálhatóak a közösségi hálózatok az ügyfélszolgálati munkába.
A kiállítást Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetõje nyitotta meg: „A Deutsche Telekom örömmel támogatja a Budapest Callingot - a régióban Magyarország egyfajta modellként szolgál az ügyfélszolgálati szektorban, hiszen a szolgáltatás minõsége híresen magas színvonalú.” Uwe Schulz szerint a telekommunikáció és ügyfélszolgáltatás hihetetlen fejlõdésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben: „A fejlesztéseknek lépést kell tartania a fokozódó ügyfélelvárásokkal. Ez megmutatkozik a technológiai újításokban és az ügyfélszolgálati tevékenység folyamatos megújulásában is. A Telekom számára az emberi tényezõ mindig elsõdleges fontosságú volt, ebben pedig központi szerepet játszanak a call centeres munkatársak, akik nem csupán hívásokat fogadnak, hanem témájuk szakértõjeként folyamatosan problémákat oldanak meg. Ez a kiállítás remek fórum arra, hogy a résztvevõk megismerjék a legérdekesebb ügyfélszolgálati megoldásokat.”
A fõváros részérõl dr. Bán Tamás, a Budapesti Városüzemeltetési Központ vezérigazgatója mondott megnyitó beszédet: „Budapest büszke rá, hogy egy ilyen jelentõségû rendezvényt láthat vendégül. A fõváros tulajdonosként és közszolgáltatóként szintén állandó kapcsolatban van az ügyfelekkel, akik a más területeken megszokott magas színvonalú ügyfélkiszolgálást várják a fõvárosi szolgáltatóktól is. Hosszabb távú célunk az, hogy közmûcégeink közös ügyfélszolgálati rendszerben legyenek elérhetõk, amelynek elsõ lépése egy közös ügyfélszolgálati iroda létrehozása lesz a közeljövõben. A magas színvonal biztosítása tehát prioritás számunkra is, ez a szakkiállítás pedig remek alkalmat kínál a legjobb gyakorlatok megismerésére.”
A rendezvény szervezõje, a Humán Erõforrás Alapítvány nevében Tóth Éva Mária, a HEA kuratóriumának elnöke és dr. Tóth Zsolt, a HEA kuratóriumának tagja köszöntötte a résztvevõket. Beszédében dr. Tóth Zsolt méltatta a második kiállítás létrejöttéhez szükséges szakmai együttmûködést. „A call center szakma rendkívül nagy potenciállal rendelkezik Magyarországon, az iparág még a válságban is képes volt növekedést produkálni. Örömmel tölt el, hogy a szakmában tevékenykedõ valamennyi jelentõs szereplõ fontosnak érzi ezt a kezdeményezést, és képviselteti magát a rendezvényen.”
A kiállításon bemutatkoznak a legújabb trendeknek megfelelõ legjobb külföldi gyakorlatok. Az ehhez kapcsolódó elõadásokon Uwe Schulz az ügyfélkapcsolatok folyamatos fejlõdésérõl, Daniel Burian, az Oracle CRM Sales Consulting Senior Managere pedig a modern ügyfélkapcsolati menedzsment új kihívásairól és megoldásairól beszélt.
Az idei kiállítás kiemelt figyelmet szentel az iparág innovatív magyar fejlesztéseinek, a magyar vállalkozások külföldi piacokon is versenyképes újításainak. Bemutatkozik az eszközberuházás nélkül, pár nap alatt professzionális call center fejlesztéseket megvalósító Virtual Call Center Kft., a több kommunikációs csatornát összefûzõ, szakmai díjakkal kitüntetett CallMixet fejlesztõ TcT Hungary Kft., illetve a saját fejlesztésû Voice Miner technológiával éppen az amerikai piacra készülõ Nextent Informatika Zrt. is.
A Budapest Calling kiállítóinak tevékenységével, fejlesztéseivel többféleképpen is megismerkedhetnek az érdeklõdõk. A kiállítók 45 perces elõadások keretében beszélnek munkájukról a kiállítás két napja folyamán. Óránként magyar és angol nyelvû study tourok indulnak, amelyek során egy-egy vállalatvezetõ, szakember szubjektív tematikus ismertetõt tart a látogatóknak a számára legizgalmasabb újdonságokról.
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...