2017-11-20 21:51 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Hírek arrow Bevételt termelő ügyfélszolgálat

Tematikus hírek
Hírek főoldal
Magyar vállalkozás
EU, Pályázat
Deviza, árfolyam
Válság
Internet
Facebook
IT
SAP
Google
Microsoft
eBay
CSR
Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 2 vendég van az oldalon.
Bevételt termelő ügyfélszolgálat Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2011-10-20 20:43
Az ügyfélszolgálatok már nem költségként vannak a cégvezetők fejében: jelentős bevételre lehet velük szert tenni. Ezért érdemes a területbe befektetni. A legújabb megoldások már a KKV-k számára is elérhetők.


Véget ért az ügyfélszolgálati iparág legnagyobb régiós, hazai rendezésű call center szakkiállítása a II. Budapest Calling. Az ügyfélkiszolgálás kiállítói - infokommunikációs fejlesztők, HR-tanácsadók és beszállító cégek -szolgáltatásaikat és újításaikat mutatták be. A kiállításon negyedszerre került kiosztásra az "Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért" díj.

II. Budapest Calling 2011 - Karakó Éva TelenorA kiállítók közt olyan innovatív megoldások voltak jelen mint a hangbányászattal és üzleti elemzéssel foglalkozó hazai fejlesztésű VoiceMiner, vagy a CV&More multimédiás állásportál.

„A Budapest Calling megrendezésével egyrészt helyet adunk a nemzetközi szakmai párbeszédnek, másrészt a szélesebb közönség figyelmét is fel kívánjuk hívni az iparágra. Reményeink szerint a következő évi kiállítás a határon túlról is egyre több kiállítót és látogatót vonz majd, és így Budapest stabilan a harmadik legmeghatározóbb szakmai fórum lehet Birmingham és Berlin mellett” - mondta el Tóth Éva Mária, a kiállítást rendező Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriumi elnöke.

Az ügyfélszolgálati iparág közvetlenül mintegy 130-140 ezer embernek biztosít állást, nem számítva az iparág beszállítóinál és partnereinél teremtett munkahelyeket. Call centerekben 65-70 ezren dolgoznak, körülbelül ugyanennyien back office területen és személyes ügyfélszolgálatokon - köztük olyanok is, akik más jellegű munkahelyeken bizonyos adottságaik miatt nem tudnának elhelyezkedni. Az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.

Válságálló a szektor Az iparág a válság alatt is megőrizte munkaadó potenciálját, és a vállalatok belső működésében is egyre nagyobb szerepet kap. Daniel Burian, az Oracle CRM Sales Consulting senior managere előadásában hangsúlyozta, hogy komoly szemléletváltozás történt az elmúlt években: a contact center már nem kötelező „költségtemetőként” él a vezetők fejében, hanem komoly bevételt termelő részlegként, amelybe érdemes befektetni.

A kiállításon előadást tartott Uwe Schulz, a Deutsche Telekom európai ügyfélszolgálati vezetője. Prezentációjában az ügyfélkiszolgálás állandó evolúciójáról beszélt - újabb és újabb csatornákat és technológiákat kell magukba olvasztania a contact centereknek -, emellett kiemelte azt az állandó tényezőt, amire az ügyfélszolgálatokban mindig szükség lesz: segítőkész, problémamegoldó kollégákra.

A kiállítást szervező Humán Erőforrás Alapítvány kuratóriuma 2007-ben döntött az „Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért” díj létrehozásáról, mely az ügyfélszolgálati, call centeres munkatársak iskolarendszerű szakképzésének megteremtésében vállalt munkát ismeri el.

II. Budapest Calling 2011 - Budapesti Corvinus EgyetemAz idei Budapest Calling szakkiállítás díjátadó ünnepségén hárman kaptak díjat: Lakatos Zsolt, a Photel Zrt. Teleperformance Magyarország vezérigazgatója, Méry Katalin, a Magyar Telekom Prevenciós és Behajtási Központ vezetője és Varga Gabriella, a Peerformance ügyvezető igazgatója. A szervezetek között díjat kapott a Budapesti Corvinus Egyetem, melynek Közgazdasági Továbbképző Intézete végzi az ügyfélkapcsolati szakközgazdász és ügyfélkapcsolati specialista másoddiplomás képzést, valamint a TcT Hungary Kft., amely az alapítvány szakmai partnere annak megalakulása óta.

Szintén a díjátadó gálán osztották ki a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított, a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával létrejött Top 10 Call Center díjat. A versenyben Best of Call Center díjat szerzett saját iparágában az MKB Bank, az Allianz Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt.

A Budapest Calling idén is számos szakembert vonzott: a két nap alatt az ezret is meghaladta azok száma, akik ellátogattak a RaM Colosseumba, a több mint harminc kiállító standjára. A tavaly először megrendezett esemény mára hagyományt teremtett, és a következő évben is várja a szakma iránt érdeklődőket.

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
meadc  - meadc   |103.27.228.xxx |2017-11-14 08:22:18
me adc11.14sunglasses hut
Air Max 180
michael kors outlet online
kate spade new collection
coach sale outlet
chrome hearts jewelry
small business
pandora australia online sale
ugg australia
michael kors bags
coach purses
Nike Air Max
Nike Air Jordan Enfant
nike outlet online sale
Nike Air Jordan
Air Max Lunar 90
timberland boots sale
chrome hearts canda
nike shoes
Diamond Rings - Official
kate spade bags sale
coach sale
Jewelry Armoire - Official
hot burberry sale
spendless shoes australia
michael kors online
Air Max TN Homme
under armour shoes sale
payless shoes for sale
ugg outlet online store
michael kors shoes store
ray ban outlet online
Coach Outlet Online, Coach Factory
prada bags
kate spade outlet sale
ray ban sunglasses
pandora bracelet
Nike Air Max 95
michael kors outlet online sale
ray ban sunglasses
Family Name Research
Lisinopril 2.5 Mg Cost
payless boots
kate spade shopping store

fulam shoes online
pandora rings jewelry
coach factory outlet
michael kors outlet sale store
kate spade outlet bags store
Jared Jewelry - Official
kay jewelry store
louis vuitton online
mode damenschuhe
Air Max Homme
Online Oyun
trx
michael kors outlet shop
evbid
trazodone100mg
pandora charms
under armour outlet sale
prada uk
oakley sunglasses
sunglasses online store
Prada Wallet
burberry book bag mens
pandora jewelry
cheap ray ban sunglasses
New jordans
2017 Nike Air Max
michael kors outlet online store
swatch watches for men
payless shoes store
Jordan Flight The Power
Nike Roshe Run
pandora rin...
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Utolsó frissités ( 2011-10-24 14:00 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |