2017-07-27 20:42 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Ügyfélkezelés - 5 kockázatos hiba Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2011-11-23 18:40
Ügyfélkezelés - 5 kockázatos hibaAz ügyfélkezelés ma fontosabb, mint bármikor. Komoly versenyelőnyt jelent, ha egy vállalkozás helyesen bánik az vevőivel. Tekintsünk ügyfeleinkre hosszú távú kapcsolatként és viselkedjük eszerint. Tapasztalt szakemberek gyűjtötték össze tanácsaikat.


A jelenlegi gazdasági megszorítások közepette az árnál egy sokkal fontosabb tényező az, hogy az ügyfelek fontosnak érezzék magukat és teljes bizalommal legyenek szolgáltatójuk iránt. Az értük folyó küzdelemben fel kell ismerni, hogy ők azok, akik éltetik az üzletet, akik miatt sikeressé és erőssé válhat egy induló, illetve egy működő cég.

Éppen ezért érdemes odafigyelni arra, mivel járhatunk a kedvükben, és mi az, amivel az őrületbe kergetjük őket. Az Onlinet Group összegyűjtött 5 tippet az Ügyfél Magazinban, hogy növelni tudja Ön is az elégedett vevőinek számát.

1. Lassan járj, tovább érsz Az egyik legnagyobb hiba, melybe beleeshetünk, hogy mindent akarunk és gyorsan. Nem az ügyfél, hanem kizárólag saját céljainkat helyezzük előtérbe, rengeteg pénzt költünk marketingre, reklámokra ettől várva a gyarapodást. Ám, ez a stratégia nem kifizetődő. Ügyfeleinkre hosszú távú kapcsolatként kell tekintenünk, nézzük meg, mi ösztönzi őket további vásárlásra, mi teszi őket boldoggá. Ne csak barátságosak, barátok is legyünk, érjük el, hogy értékesnek érezzék magukat, s bizalommal forduljanak hozzánk problémájukkal. Nem szabad elfelejtenünk, hogy sokkal könnyebb megtartani vásárlóinkat, mint bővíteni körüket!

2. A kevesebb néha több A hatékony kommunikáció a sikeres vállalkozás alapja. Azonban nem mindegy, hogy hogyan kezdünk ehhez hozzá, a túl sok információ akár el is ijesztheti az ügyfeleket. Többet árt, mint használ, ha nap, mint nap üzenetekkel, hírlevelekkel bombázzuk őket, könnyen elveszthetik érdeklődésüket irántunk, ha így járunk el. Növelhetjük hatékonyságunkat, szimpatikusabbakká válhatunk, ha hagyjuk, hogy ügyfeleink fedezzék fel maguknak széleskörű kínálatunkat. A frappáns blogok, fórumok és cikkek mind-mind jó eszközei a közvetett kommunikációnak.

3. Hallgatni arany? Nem! Sem a túl erős, sem a gyenge kommunikáció nem vezet sikerre hosszú távon. Kell az interakció a cég és ügyfelei között, ne várjuk meg, míg ők keresnek fel bennünket problémájukkal vagy panaszaikkal kapcsolatban. Legyünk kezdeményezők, kérjük ki véleményüket, tanácsaikat, kérdezzük őket tapasztalataikról. Így érzik, hogy fontosak nekünk, és ez az, ami aranyat ér.

4. Ígéret szép szó… Nagyon fontos, hogy az őszinteségre építsük kapcsolatunkat. Az ígéretek be nem tartásánál kevés dolog okozhat nagyobb csalódást. Legyünk tisztában saját korlátainkkal, ne vállaljuk túl magunkat, mert ennek előbb ügyfeleink, majd mi magunk isszuk meg a levét.

5. Ahány ház, annyi szokás Minden ember más. Ezt a mondást úton-útfélen halljuk, már-már közhelyesnek hathat, azonban az ügyfélkezelésben nagyon fontos szerepet játszik, hogy tudjuk, nem vagyunk egyformák. Éppen ezért igyekezzünk olyan marketingtevékenységet folytatni, amely mindenkihez szól, találjuk meg azt az utat, melyen mindenki szívesen jár.

Az ügyfélkezelés szempontjából tehát a legfontosabb, hogy tiszta fejjel, józanésszel gondolkodjunk saját vállalkozásunkról. Az idő pénz, mely ebben az esetben úgy nyilvánul meg, hogy minél több időt szán ügyfeleire, annál biztosabb lábakon áll majd cége és annál több ügyfele lesz hűséges Önhöz!

Utolsó frissités ( 2011-11-23 18:45 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |