A karácsonyi szezon megdobta a közösségi vásárlások forgalmát az interneten. Bár a piac ár érzékeny, a drága termékek és szolgáltatások, például a MacBook Air is nagyon hamar elkelt.
Lassan indult, de az utolsó három hétben rekordszintû forgalmat hozott az internetes közösségi vásárlás idei karácsonyi idõszaka, amelyet ekkor már a napról-napra megdõlõ rekordok jellemeztek. Például mind a napi ajánlatok száma, mind pedig az eladott bónuszok és a forgalom vonatkozásában újabb és újabb csúcsokat döntött meg ebben az idõszakban a piacvezetõ Bónusz Brigád, így feltételezhetõ, hogy a közösségi vásárlóoldalak hazai történetük legerõsebb negyedévét zárták.
„A piac árérzékenységét az interneten mi is éreztük a szezon során, ugyanakkor a drágább termékek és szolgáltatások is kelendõek voltak. Jó példa erre, hogy több mint harmincan vásároltak meg egy közel negyedmillió forintba kerülõ luxus sí-utat, vagy az is, hogy reggel hétre elkapkodták a 200 ezer forintélt kínált Apple MacBook Air laptopokat.” - ismertette Heller Gábor alapító.
A Bónusz Brigád slágerajánlatai a karácsonyi szezonban az Ajándékkártya mellett a különféle kényeztetõ illetve élmény-jellegû szolgáltatások - például kozmetikai szolgáltatások, paintball, repülés vagy utazások, azon belül wellness ajánlatok - voltak.
A legnépszerûbb karácsonyi ajánlatok között az Ulpius-ház könyvvásárlási utalványát, egy téli derékmelegítõt valamint az „élmény” kategóriába tartozó paintball partit találhatjuk ajánlatonként több mint 2000 eladott bónusszal, de a repülés és a szépségápolási szolgáltatások is kelendõek voltak. Továbbra is nagyon közkedveltek az utazási ajánlatok, amelyekbõl csak a karácsonyi szezonban hetet kínált oldalán a Bónusz Brigád, s a legkeresettebb utazási csomagot négyszázan vásárolták meg. A nemrég bevezetett Ajándékkártyából ebben az idõszakban több száz talált gazdára.
„Az év közepén nagyon erõs utolsó negyedévet jósoltunk, ami szerencsére végül az elképzeléseinknek megfelelõen alakult. Kifejezetten karácsonyi termékajánlataink mellett a szokásos ajánlatainkból is rengeteget vettek a brigádtagok. Eddig nem volt jellemzõ, és nem is nagyon lehetett például éttermi ajánlatokat, kimondottan élmény-szolgáltatásokat, például sétarepülést ilyen könnyen ajándékba adni.” - nyilatkozta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
A Bónusz Brigád, karácsonyi idõszakban eladott bónuszainak száma megközelítette az 50.000 darabot. Ez a kimagasló eredmény is elõsegítette, hogy a Bónusz Brigád forgalma az interneten már karácsony elõtt meghaladta az idei évre célul kitûzött egymilliárd forintot, vásárlói legnagyobb részben - 67%-ban - bankkártyával fizették ki az internetes karácsonyi vásárlásaikat.
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...