A hazai startup-ok már nem csak a megszokott hazai tõkebefektetõk elõtt versengenek majd a rendezvényen, hanem idén elõször a
Singularity University (SU) regionális versenyébe is benevezhetnek, ahol akár a világhírüket is megalapozhatják.
A Singularity University-t (SU) 2009-ben alapította a NASA és a Google. Az egyetem missziója olyan vállalatok spin off-jának támogatása, amelyek képesek a világ legnagyobb problémáinak megoldására technológiai innovációk felhasználása által. A verseny regionális, május 4-i nyertese 30 ezer dollár értékû ösztöndíjban részesül, és részt vehet az Egyetem 10 hetes nyári képzésén a NASA Kutató Központban. A budapesti verseny lesz az elsõ ilyen megmérettetés a közép-kelet európai régióban. A versenyre már lehet jelentkezni a SUU weboldalán keresztül.
„Az innováció támogató társadalmi környezetet igényel, ami Magyarországon nincs meg. Missziónknak érezzük, hogy ezen változtassunk. A Singularity University ösztöndíja lehetõséget ad arra, hogy a régióból az az egy fõ nyertes, elsõ fecskeként visszatérve nyarat csináljon, hiszen terjeszteni fogja azt a hozzáállást és kultúrát, ami az innovációt segíteni tudja.” - ismertette stratégiáját az SU képviselõje a Vállalkozás Online-nak.
A hazai startup világ résztvevõi által szervezett konferencia, a
SUU’12, idén is a legfontosabb kérdésekre keresi a válaszokat: az elindulástól, a tõkebevonásig, az ötlettõl, a nemzetközi karrierig számos témában tartogat érdekességeket a téma iránt érdeklõdõknek. A rendezvényt idén G. Noel, az Európai Befektetõ Egyesület (EVCA) elnöke nyitja meg: „Startup-ok a globális gazdasági fejlõdésért” címû elõadásával.
A befektetõi és startup kerek asztalok mellett - a témához kapcsolódóan - a szervezõk komoly változásokat terveznek a programban, és a már hagyományos tavaszi szezonnyitó rendezvényen a hazai startup versengés, a hazai siker történetek bemutatkozása mellett egy nemzetközi konferencia panel és egy újszerû verseny is beépült a programba.
A SUU’12 természetesen idén is teret ad a kapcsolatépítésre, a startup vállalkozók a rendezvényen a legfontosabb hazai tõkebefektetõkkel, szakértõkkel és tanácsadókkal is találkozhatnak, partnereket, ügyfeleket, akár befektetõt találhatnak. A rendezvényt záró állófogadás és borkóstoló oldott körülményeket teremt majd a verseny eredményeinek megvitatására, üzleti kapcsolatépítésre, a jövõ sikeres startup vállalkozásainak megszületéséhez.
„A kezdeti bõvebb szervezõi csapat mára lemorzsolódott, a többiek eltûntek, hiszen mindenkinek meg van a saját elfoglaltsága. A SUU 2008-ban lelkesedésbõl indult, tapasztalt meetup szervezõkkel, de sokszor éreztük veszélyben a rendezvény költségvetését, ezért inkább úgy döntöttünk, hogy fizetõssé tesszük. Ezzel szûrni tudjuk a közönséget, hogy ne bukjunk nagyot, hiszen az ingyenesen regisztrálók közül sokan nem jöttek el.” mondta el a Vállalkozás Online-nak Miskolczy Csaba fõszervezõ.
2011-ben körülbelül 350 fõ vett részt a konferencián, idén 500 résztvevõre számítanak a szervezõk.
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...