2017-09-23 09:17 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow E-business arrow B2B értékesítés online piactéren

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 1 vendég van az oldalon.
B2B értékesítés online piactéren Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2012-03-12 18:14
B2B értékesítés online piactérenKiemelten fontos a gyors reagálás és a termékfotó, de nélkülözhetetlen a részletes termékleírás, és a pontos specifikáció is. Mivel lehet növelni a sikeresen megkötött üzletek arányát? Melyek a meghatározó szempontok egy cég beszerzési döntésében? Ezekre a kérdésekre keresett választ egy magyar B2B értékesítési portál a márciusában lezárt felmérésében.


A nagy volumenű kereskedelmi tranzakcióknak teret adó, online B2B piactéren az ajánlataikat megjelenítő vállalkozások 50%-a talál új üzleti partnert - derült ki az Üzleti Ajánlatok.hu kis- és középvállalkozó felhasználói körében végzett megkérdezéséből.

A gyorsaság a lényeg A megkérdezett 450 magyarországi cégvezető több mint 85%-a fontosnak tartja, hogy érdeklődésére gyors válasz érkezzen. Ezt még a cégadatok pontosságánál és helyénvalóságánál (75%) is többre értékelték. 50%-uk számára annak is jelentősége van, mikor csatlakozott a cég az üzleti közösséghez. Kevésbé érdekes a beszállító kapcsolattartójának fotója (40%), vagy a pozitív szavazatok („like”) száma.

Konkrét terméket, alapos részletekkel Hogyan jelentessük meg termékeinket egy virtuális B2B piactéren? Sajnos a „heti két kamion tűzifa” jellegű félmondat nem biztos, hogy elegendő a megrendeléshez. A válaszadók 96%-a elvárja a részletes termékleírást, a pontos specifikációt.

Ugyanilyen arányban kattintanak szívesebben a termékfotót is tartalmazó bejegyzésekre. Szintén 90%-ot meghaladó mértékben kíváncsiak a szállítási információkra. Az sem mellékes, van-e készleten elegendő áru és kapacitás a rendelés teljesítéséhez. Ezt a szempontok rangsorában a fizetési feltételek, a csomagolási egység és a minimális rendelési mennyiség követik szorosan. Nem elhanyagolható, mikor került feltöltésre az adott termék: a válaszadó vállalkozók 68%-a vélekedett úgy, számít a feltöltés dátuma. Inkább fontos, mint nem, hány fő tekintette eddig meg az adott ajánlatot (58%).

A fizetési preferenciákban egyértelműen tükröződik a biztonságra törekvés: a vállalkozások 83%-a a készpénzes fizetés mellett teszi le a voksát. 82% szerint a hagyományos banki átutalás is szóba jöhet. A szoftveres banki átutalást 70% alkalmazza.

Az első oldal számít A termékkategóriákat, a kulcsszavas keresésre adott találati listákat böngészve a potenciális vásárlók 32%-a hajlandó tovább lapozni a hatodik oldalnál. A legtöbben 2-3 oldal áttekintése után abbahagyják a beszállítók feltérképezését.

Sokszorosára növeli tehát B2B értékesítési esélyeinket, ha termékeink az első találati oldalakon jelennek meg. Érdemes minél konkrétabb, fotóval ellátott ajánlatokra bontani választékunkat, és rendszeres időközönként elhelyezni a B2B értékesítési oldalakon, hogy folyamatosan aktuális kínálattal legyünk „szem előtt”.

A business-to-business (B2B) piactér vállalkozások közötti kereskedelmi portál, melynek segítségével a termelők (gyártók), nagykereskedők és disztribútorok új piacokon népszerűsíthetik termékeiket és szolgáltatásaikat. A B2B piacterek élvonalbeli üzemeltetői egyértelműen Ázsiában működnek: a világ első 50, vállalkozások közötti kereskedelmi portálja közül mindössze hármat irányítanak európai országból (az első tizenötből pedig egy sem).

Utolsó frissités ( 2012-03-12 18:29 )





Share/Bookmark
 
Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |