300 fõnél több marketing szakember vett részt az elsõ magyar All Things Facebook konferencián, amit a Facebook is elismeréssel illet. Az esemény 2012. május 9-én volt Siófokon, és a Media Hungary keretében rendezték meg. Magyarországon elõször volt, hogy 4 nemzetközi Facebook elõadó azokat a jövõformáló trendeket ismertette, melyek a hazai közösségi reklámozásra is hatással vannak. Kiderült, hogy a Facebookon keresztüli ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka hitelesnek tartja.
A társszervezõ a Facebook választott hazai értékesítõ háza, a Thinkdigital volt, aki jelenleg Magyarországon, Romániában, Bulgáriában, Görögországban, Cipruson és Albániában képviseli a közösségi oldalt.
Ez volt az elsõ alkalom, hogy egy helyi konferencián 4 nemzetközi Facebook elõadó mutassa be azokat a jövõformáló trendeket, melyek hatással vannak a hazai közösségi reklámozásra. A konferenciát Bruce Bale Közép-Kelet-Európáért felelõs értékesítési vezetõ nyitotta meg. Elõadásában összefoglalta, hogyan használhatja egy márka üzleti célra a Facebookot napjaink összekapcsolt világában. Egy idei Nielsen kutatására hivatkozva kiemelte, hogy a Facebookon keresztüli személyes ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka tartja hitelesnek, míg a TV-s hirdetéseknél ugyanez az arány csupán 47 százalék.
Alessandro Petrilli (ügyfél partner) a 2012-es újdonságokat mutatta be, mint például az új prémium hirdetéseket, melyek már mobilon is megjelennek. Beszélt továbbá a reach generatorról, mellyel garantáltan elérhetjük havonta rajongóink 75%-át, valamint ismertette a Facebook offerst, melyekkel kedvezményes ajánlatokat kínálhatunk majd ügyfeleiknek. Ezután Sebastian Szmigielski, nemzetközi hirdetési megoldásokért felelõs account manager, valamint hazai közösségi szakemberek esettanulmányokon és konkrét tippeken keresztül mutatták be, milyen lehetõségek rejlenek a Facebookban.
"Fontos, hogy a puszta lájkok gyûjtésén túl folyamatosan bevonjuk rajongóinkat a beszélgetésbe, melyet a "talking about this" mutatóval már mérhetünk is. Általánosan a következõ célokat érdemes kitûznünk magunk elé: A meglévõ ügyfélkör, vagy célközönség 10%-át szerezzük meg rajongónknak, ennek a rajongótábornak pedig a 10%-át vonjuk be folyamatosan márkánkkal kapcsolatos beszélgetésbe (talking about this). Azon túl, pedig, hogy milyen tartalmakat biztosítunk rajongóinknak, fontos, hogy a különbözõ hirdetési megoldásokat megfelelõen alkalmazzuk" - emelte ki Szabó Ákos a Thinkdigital magyarországi country managere.
Majdnem 4 millió aktív felhasználóval, melybõl több mint 2,5 millióan jelentkeznek be naponta, a Facebook példanélküli lehetõségeket kínál a hazai hirdetõknek.
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...