2017-07-27 20:33 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Facebook arrow Jobban hiszünk a Facebook ajánlásoknak, mint a TV reklámoknak

Tematikus hírek
Hírek főoldal
Magyar vállalkozás
EU, Pályázat
Deviza, árfolyam
Válság
Internet
Facebook
IT
SAP
Google
Microsoft
eBay
CSR
Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jobban hiszünk a Facebook ajánlásoknak, mint a TV reklámoknak Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2012-05-15 00:00
300 főnél több marketing szakember vett részt az első magyar All Things Facebook konferencián, amit a Facebook is elismeréssel illet. Az esemény 2012. május 9-én volt Siófokon, és a Media Hungary keretében rendezték meg. Magyarországon először volt, hogy 4 nemzetközi Facebook előadó azokat a jövőformáló trendeket ismertette, melyek a hazai közösségi reklámozásra is hatással vannak. Kiderült, hogy a Facebookon keresztüli ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka hitelesnek tartja.


A társszervező a Facebook választott hazai értékesítő háza, a Thinkdigital volt, aki jelenleg Magyarországon, Romániában, Bulgáriában, Görögországban, Cipruson és Albániában képviseli a közösségi oldalt.

Ez volt az első alkalom, hogy egy helyi konferencián 4 nemzetközi Facebook előadó mutassa be azokat a jövőformáló trendeket, melyek hatással vannak a hazai közösségi reklámozásra. A konferenciát Bruce Bale Közép-Kelet-Európáért felelős értékesítési vezető nyitotta meg. Előadásában összefoglalta, hogyan használhatja egy márka üzleti célra a Facebookot napjaink összekapcsolt világában. Egy idei Nielsen kutatására hivatkozva kiemelte, hogy a Facebookon keresztüli személyes ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka tartja hitelesnek, míg a TV-s hirdetéseknél ugyanez az arány csupán 47 százalék.

Alessandro Petrilli (ügyfél partner) a 2012-es újdonságokat mutatta be, mint például az új prémium hirdetéseket, melyek már mobilon is megjelennek. Beszélt továbbá a reach generatorról, mellyel garantáltan elérhetjük havonta rajongóink 75%-át, valamint ismertette a Facebook offerst, melyekkel kedvezményes ajánlatokat kínálhatunk majd ügyfeleiknek. Ezután Sebastian Szmigielski, nemzetközi hirdetési megoldásokért felelős account manager, valamint hazai közösségi szakemberek esettanulmányokon és konkrét tippeken keresztül mutatták be, milyen lehetőségek rejlenek a Facebookban.

"Fontos, hogy a puszta lájkok gyűjtésén túl folyamatosan bevonjuk rajongóinkat a beszélgetésbe, melyet a "talking about this" mutatóval már mérhetünk is. Általánosan a következő célokat érdemes kitűznünk magunk elé: A meglévő ügyfélkör, vagy célközönség 10%-át szerezzük meg rajongónknak, ennek a rajongótábornak pedig a 10%-át vonjuk be folyamatosan márkánkkal kapcsolatos beszélgetésbe (talking about this). Azon túl, pedig, hogy milyen tartalmakat biztosítunk rajongóinknak, fontos, hogy a különböző hirdetési megoldásokat megfelelően alkalmazzuk" - emelte ki Szabó Ákos a Thinkdigital magyarországi country managere.

Majdnem 4 millió aktív felhasználóval, melyből több mint 2,5 millióan jelentkeznek be naponta, a Facebook példanélküli lehetőségeket kínál a hazai hirdetőknek.

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |