Facebook hirdetések - Új speciális lehetõségek |
|
|
|
|
Vállalkozás-online.hu
|
2012-05-02 01:00 |
Összesen 7 új, igen specifikus, a Facebook hirdetõk igényeire szabott "Sponsored Stories" formátum érhetõ el ezentúl - tájékoztatta a Vállalkozás Online szerkesztõségét a Thinkdigital, a Facebook hirdetési felületek magyar értékesítõje. Ezen kívül publikusak a magyar felhasználási szokások áprilisi adatai is.
A nemrég indult Szponzorált Hír ("Sponsored Stories") hirdetési formátum, mely a felhasználói hírfolyamokban jeleníti meg a hirdetéseket most 7 féle típusban érhetõ el a hirdetõk számára. A "Page Like" és a "Page Post Like" a meglévõ rajongók ismerõseit, a "Page Post" a meglévõ rajongótábort célozza meg. Applikációink népszerûsítésére az "App Used and Game Played" és az "App Shared" megjelenések használhatók, a Facebook Places szolgáltatáshoz kapcsolódó "Check-in"" hirdetés, külsõ weboldal népszerûsítéséhez a "Domain" szponzorált hír használható. A hirdetési formák átkattintás és megjelenés alapú kampányoknál egyaránt használhatók.
Aktuális hazai Facebook számok A Facebook saját statisztikai adatai alapján a magyarországi regisztráltak száma elérte a 3,3 milliót, melybõl 2,1 millióan naponta visszatérnek. A felhasználók átlagosan 28 percet töltenek az oldalon, és havonta átlagosan 7-szer keresik fel azt. A regisztráltak 52%-a nõ és többségben vannak a fiatalabbak: a 35 év felettiek csak 30%-át képviselik a Facebook populációnak.
|
nagy okosság, ezután mindenki vérp...
Ez király!
marketing - tudtommal a marketing má...
Jó ötlet! Hajrá!!!
Nekem nagyon tetszett! Nagyon jo, hog...
Na hát én nem félek... Mondjuk nem...
Akkor most leshetjük, mint a trafipa...