2019-08-25 16:22 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Facebook arrow Facebook hirdetések - Új speciális lehetőségek

Facebook hirdetések - Új speciális lehetőségek Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online.hu   
2012-05-02 00:00
Összesen 7 új, igen specifikus, a Facebook hirdetők igényeire szabott "Sponsored Stories" formátum érhető el ezentúl - tájékoztatta a Vállalkozás Online szerkesztőségét a Thinkdigital, a Facebook hirdetési felületek magyar értékesítője. Ezen kívül publikusak a magyar felhasználási szokások áprilisi adatai is.


A nemrég indult Szponzorált Hír ("Sponsored Stories") hirdetési formátum, mely a felhasználói hírfolyamokban jeleníti meg a hirdetéseket most 7 féle típusban érhető el a hirdetők számára. A "Page Like" és a "Page Post Like" a meglévő rajongók ismerőseit, a "Page Post" a meglévő rajongótábort célozza meg. Applikációink népszerűsítésére az "App Used and Game Played" és az "App Shared" megjelenések használhatók, a Facebook Places szolgáltatáshoz kapcsolódó "Check-in"" hirdetés, külső weboldal népszerűsítéséhez a "Domain" szponzorált hír használható. A hirdetési formák átkattintás és megjelenés alapú kampányoknál egyaránt használhatók.

Aktuális hazai Facebook számok A Facebook saját statisztikai adatai alapján a magyarországi regisztráltak száma elérte a 3,3 milliót, melyből 2,1 millióan naponta visszatérnek. A felhasználók átlagosan 28 percet töltenek az oldalon, és havonta átlagosan 7-szer keresik fel azt. A regisztráltak 52%-a nő és többségben vannak a fiatalabbak: a 35 év felettiek csak 30%-át képviselik a Facebook populációnak.

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |