2018-09-24 18:07 |
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Hírek arrow A Yahoo kiterjeszti a hirdetéshálózatát

A Yahoo kiterjeszti a hirdetéshálózatát Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Netpreneur.hu   
2005-08-18 13:30

A Yahoo a hirdetéshálózat kiterjesztéséből hasznot húzhat azáltal, hogy több helyen elhelyezheti a hirdetéseit, így növelve a bevételét. A hirdetők ezáltal több weboldalon keresztül érhetik majd el fogyasztóikat és hirdetéseik egyre inkább olyan oldalakon tűnnek fel, amelyek szigorúan egy témára fókuszáltak, azaz olyan olvasókkal rendelkeznek, akik fogékonyak az adott marketing üzenetre. A kis weblapok tulajdonosai a bevételszerzés egy könnyű módjához juthatnak ezáltal.




A Yahoo egy olyan önkiszolgáló hirdetés-feladási hálózatot indított el, amely a kis weblapok tulajdonosainak (ide értve a bloggereket is) részt kínál a szöveges keresésekhez tartozó hirdetések bevételéből. Ezt a szolgáltatást a rivális Google már régebben bevezette.


A Yahoo bejelentette a kiterjesztett Yahoo Publisher Network szolgáltatás béta változatát, amely elsősorban a kis és közepes méretű weblapokat célozza meg, bár jelenleg csak a meghívott oldalak részére elérhető. Ez a béta változat további kiegészítésekkel legalább az év végéig fog futni.


A program keretében a kis weblapok tulajdonképpen ugyanahhoz a hirdetési forráshoz és technológiához kapnak hozzáférést, mint a nagy site-ok. A program alapja a Yahoo által Content Match-nek elnevezett szolgáltatás, amely a hirdetést egy olyan, a tartalmának megfelelő oldalra juttatja el, ahol a tartalom tulajdonosai a bevétel egy részét meg kapják. A Yahoo szerint a szolgáltatás fejlődésével további kiegészítő szolgáltatások várhatóak.


A weblaptulajdonosok kiválasztása A Yahoo szerint rengeteg visszajelzést kaptak már a hirdetőktől, akik nagyra értékelik a kapcsolatból származó segítséget, ők pedig mindig arra kíváncsiak, hogyan segíthetnének még többet nekik. Ez nem más, mint a hálózat kiterjesztésének egy módja, még több segítséget nyújtva ezáltal a hirdetőiknek.


Elmondásuk szerint a béta változat valószínűleg az év végéig kb. 2.000 résztvevővel fog futni. Onnantól kezdve további expanzió várható, de a Yahoo egyelőre nem tervezi mindenki számára elérhetővé tenni a programot.


Ezt azzal magyarázzák, hogy ahhoz, hogy a szolgáltatás és a segítségnyújtás minőségét fenntartsák, a weblaptulajdonosok millióiból csak a minőségi partnereknek engedhetik meg, hogy a folyamat részévé váljanak.


Tervezett jellemzők A Contant Match-en túl a béta változat lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy Yahoo tartalmat helyezzenek el a weblapjukon az "Add My Yahoo" segítségével, és az RSS (Really Simple Syndication) technológia segítségével. Ilyen tartalom például az állásajánlatok a HotJobs.com-ról, a vásárlólisták, vagy bármilyen a Yahoo portálról származó tartalom.


A béta tartalmazza az úgynevezett Y!Q szolgáltatást, amely egy a Yahoo által nemrég bemutatott szöveg alapú kereső. Az Y!Q segítségével a weboldalakon található szavakra ráklikkelve kereshetünk is az Interneten.


A legnagyobb változások egyike azonban az, ahogyan a Yahoo a kapcsolat felvételt tervezi a meghívott weblaptulajdonosokkal, telefonos vagy online vevőszolgálatán keresztül. A szolgáltatás ezen része láthatóan arra irányul, hogy a bloggerek és mások a Google AdSense programjában tapasztalt csalódottságát megelőzze.


Szolgáltatások csatája Elemzők szerint a tulajdonosok nagyon szívesen látnának egy alternatívát a Google AdSense szolgáltatására, mindamellett valószínűleg az új szolgáltatáson is lesz csiszolnivaló. Például néhány hirdetés nem igazán kapcsolódik azon oldal tartalmához, amelyen megjelenik.


A Yahoo bétája egy pár nappal azután jött ki, hogy nyilvánvalóvá vált, a Google megpróbálta szabadalmaztatni a saját rendszerét, amely az RSS szabvány keretében juttatja el a hirdetéseket a weboldalakra. A szabadalmi kérelmet már több mint egy éve benyújtották, de csak nemrég vált nyilvánossá, és az USA szabadalmi hivatala még nem bírálta el.


Elemzők szerint a kis weboldalak tulajdonosai egyértelmű célközönségei mind a hirdetések elhelyezésénél, mind a keresési lehetőségeknél, új mérföldkövet jelentve ezzel a marketing szakemberek számára.


A Forrester Research elemzője, Charlene Li szerint a Google és a Yahoo egyaránt hatalmas potenciális hirdetési területet lát maga előtt. Kulcsfontosságú lesz, hogy melyikük szerzi meg magának a legjobb oldalakat, illetve azokat, amelyek minőségi segítséget nyújtanak.


A kis oldalak hatalmas száma kihangsúlyozza az igényt, hogy rendet teremtsenek a blogok világában, és hogy segítsenek a tulajdonosoknak weboldaluk jövedelmezővé tételében. A Technorati blog-kereső motor szerint naponta kb. 80.000 új blog születik. A Technorati kb. 14 millió blogot tart nyilván, ez kb. kétszerese annak, mint amennyi új blog született ez év márciusában.

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
hlt   |128.90.55.xxx |2018-08-21 11:18:17
20188.21huangliyue
bottega veneta handbags
adidas shoes
hermes jewelry
oakley sunglasses
nike free run
kobe bryant shoes
golden goose shoes
iphone x case
abercrombie
ralph lauren
replica watches
insanity workout
polo ralph lauren
dolce and gabbana
nike air max 97
coach factory outlet
freshjive clothing
ray ban sunglasses
adidas flip-flops
nike roshe
brazil world cup jersey
nike air max
abercrombie outlet
sac longchamp pas cher
antonio brown jersey
asics running shoes
converse shoes
mizuno running shoes
bcbg max azria
dolce and gabbana
montre homme
beats headphones
reebok shoes
nike air max 95
nike air max
lululemon outlet
g-star jeans
pandora rings
omega watches
gucci shoes
longchamp handbags
bvlgari sunglasses
nike air max
vans pas cher
air jordan 13
nfl jerseys
tommy hilfiger outlet
air jordan 7
carrera sunglasses
balmain jeans
insanity workout
asics shoes
kate spade outlet
adidas trainers
kobe 9
kobe 12
michael kors handbags
pandora jewelry
nike store
barbour jackets
michael kors handbags
curry 2
nike air max
air jordan 32
soccer shoes
coach purse
yeezy boost
adidas outlet store
kobe 11
nike air max 2017
nike air max
argentina world cup jersey
longchamp outlet
barbour jackets
toms outlet
lululemon sale
asics gel
hollister clothing
tommy hilfiger
guess clothing
mac makeup
sac michael kors
cheap ray ban sunglasses
flip flops
adidas superstar
nike outlet
chanel handbags
longchamp outlet
christian louboutin
red bottom shoes
abercrombie and fitch
adidas soccer cleats
lebron ...
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Utolsó frissités ( 2005-10-24 19:56 )





Share/Bookmark
 
< Előző


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |