2018-06-22 15:03 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap arrow Hírek arrow A Yahoo kiterjeszti a hirdetéshálózatát

Hírek főoldal
Magyar vállalkozás
EU, Pályázat
Deviza, árfolyam
Válság
Internet
Facebook
IT
SAP
Google
Microsoft
eBay
CSR
Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Ingyenes e-book
Vállalkozás alapítása - gyakorlati tanácsok kezdőknek

Ingyenesen letölthető e-book a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jelenleg 35 vendég van az oldalon.
A Yahoo kiterjeszti a hirdetéshálózatát Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Netpreneur.hu   
2005-08-18 13:30

A Yahoo a hirdetéshálózat kiterjesztéséből hasznot húzhat azáltal, hogy több helyen elhelyezheti a hirdetéseit, így növelve a bevételét. A hirdetők ezáltal több weboldalon keresztül érhetik majd el fogyasztóikat és hirdetéseik egyre inkább olyan oldalakon tűnnek fel, amelyek szigorúan egy témára fókuszáltak, azaz olyan olvasókkal rendelkeznek, akik fogékonyak az adott marketing üzenetre. A kis weblapok tulajdonosai a bevételszerzés egy könnyű módjához juthatnak ezáltal.




A Yahoo egy olyan önkiszolgáló hirdetés-feladási hálózatot indított el, amely a kis weblapok tulajdonosainak (ide értve a bloggereket is) részt kínál a szöveges keresésekhez tartozó hirdetések bevételéből. Ezt a szolgáltatást a rivális Google már régebben bevezette.


A Yahoo bejelentette a kiterjesztett Yahoo Publisher Network szolgáltatás béta változatát, amely elsősorban a kis és közepes méretű weblapokat célozza meg, bár jelenleg csak a meghívott oldalak részére elérhető. Ez a béta változat további kiegészítésekkel legalább az év végéig fog futni.


A program keretében a kis weblapok tulajdonképpen ugyanahhoz a hirdetési forráshoz és technológiához kapnak hozzáférést, mint a nagy site-ok. A program alapja a Yahoo által Content Match-nek elnevezett szolgáltatás, amely a hirdetést egy olyan, a tartalmának megfelelő oldalra juttatja el, ahol a tartalom tulajdonosai a bevétel egy részét meg kapják. A Yahoo szerint a szolgáltatás fejlődésével további kiegészítő szolgáltatások várhatóak.


A weblaptulajdonosok kiválasztása A Yahoo szerint rengeteg visszajelzést kaptak már a hirdetőktől, akik nagyra értékelik a kapcsolatból származó segítséget, ők pedig mindig arra kíváncsiak, hogyan segíthetnének még többet nekik. Ez nem más, mint a hálózat kiterjesztésének egy módja, még több segítséget nyújtva ezáltal a hirdetőiknek.


Elmondásuk szerint a béta változat valószínűleg az év végéig kb. 2.000 résztvevővel fog futni. Onnantól kezdve további expanzió várható, de a Yahoo egyelőre nem tervezi mindenki számára elérhetővé tenni a programot.


Ezt azzal magyarázzák, hogy ahhoz, hogy a szolgáltatás és a segítségnyújtás minőségét fenntartsák, a weblaptulajdonosok millióiból csak a minőségi partnereknek engedhetik meg, hogy a folyamat részévé váljanak.


Tervezett jellemzők A Contant Match-en túl a béta változat lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy Yahoo tartalmat helyezzenek el a weblapjukon az "Add My Yahoo" segítségével, és az RSS (Really Simple Syndication) technológia segítségével. Ilyen tartalom például az állásajánlatok a HotJobs.com-ról, a vásárlólisták, vagy bármilyen a Yahoo portálról származó tartalom.


A béta tartalmazza az úgynevezett Y!Q szolgáltatást, amely egy a Yahoo által nemrég bemutatott szöveg alapú kereső. Az Y!Q segítségével a weboldalakon található szavakra ráklikkelve kereshetünk is az Interneten.


A legnagyobb változások egyike azonban az, ahogyan a Yahoo a kapcsolat felvételt tervezi a meghívott weblaptulajdonosokkal, telefonos vagy online vevőszolgálatán keresztül. A szolgáltatás ezen része láthatóan arra irányul, hogy a bloggerek és mások a Google AdSense programjában tapasztalt csalódottságát megelőzze.


Szolgáltatások csatája Elemzők szerint a tulajdonosok nagyon szívesen látnának egy alternatívát a Google AdSense szolgáltatására, mindamellett valószínűleg az új szolgáltatáson is lesz csiszolnivaló. Például néhány hirdetés nem igazán kapcsolódik azon oldal tartalmához, amelyen megjelenik.


A Yahoo bétája egy pár nappal azután jött ki, hogy nyilvánvalóvá vált, a Google megpróbálta szabadalmaztatni a saját rendszerét, amely az RSS szabvány keretében juttatja el a hirdetéseket a weboldalakra. A szabadalmi kérelmet már több mint egy éve benyújtották, de csak nemrég vált nyilvánossá, és az USA szabadalmi hivatala még nem bírálta el.


Elemzők szerint a kis weboldalak tulajdonosai egyértelmű célközönségei mind a hirdetések elhelyezésénél, mind a keresési lehetőségeknél, új mérföldkövet jelentve ezzel a marketing szakemberek számára.


A Forrester Research elemzője, Charlene Li szerint a Google és a Yahoo egyaránt hatalmas potenciális hirdetési területet lát maga előtt. Kulcsfontosságú lesz, hogy melyikük szerzi meg magának a legjobb oldalakat, illetve azokat, amelyek minőségi segítséget nyújtanak.


A kis oldalak hatalmas száma kihangsúlyozza az igényt, hogy rendet teremtsenek a blogok világában, és hogy segítsenek a tulajdonosoknak weboldaluk jövedelmezővé tételében. A Technorati blog-kereső motor szerint naponta kb. 80.000 új blog születik. A Technorati kb. 14 millió blogot tart nyilván, ez kb. kétszerese annak, mint amennyi új blog született ez év márciusában.

Hozzászólások
hozzászólok keresés RSS
Hozzászólás
név:
e-mail:
 
website:
tárgy:
UBBkód:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
Kerjuk irja be a kepen lathato kodot!
motor: !JoomlaComment 3.20

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Utolsó frissités ( 2005-10-24 19:56 )





Share/Bookmark
 
< Előző


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
A kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
Az ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |