2017-07-27 20:44 | Vállalkozás-online.hu - vállalkozás működtetése
 

 
    Vállalkozás Online a Twitter-en  Vállalkozás Online a Facebook-on  Vállalkozás Online a Facebook-on
Címlap

Rovatok
Címlap
Vállalkozás indítása
A vállalkozó
Marketing
E-business
Pénzügyek
Adózás
Jog
Menedzsment
Állás - Munka
Európai Unió
Üzleti etika
KKV e-Learning
Szolgáltatások
Letöltés
Névjegy
e-Tartalom
Hasznos linkek
KKV apró
Üzleti könyvtár
Üzleti K.V.
Cikk beküldése
Keresés
Aktuális
E-tanulmány - Hogyan vezessünk könyvelő irodát?
Hogyan vezessünk könyvelő irodát?

Ingyenesen letölthető e-tanulmány a Vállalkozás-online.hu regisztrált olvasóinak.

Ha már regisztrált, belépés után klikk ide.
Ha még nem, akkor ide.


Tovább...
 
Online tagok
Jobb szolgáltatások a vásárlók ismeretei alapján Megosztom! Add a Startlaphoz Nyomtatás E-mail
Vállalkozás-online   
2005-10-21 14:44

Jobb szolgáltatások a vásárlók ismeretei alapjánA precíziós marketing nem más, mint az ügyfél adatainak felhasználása annak érdekében, hogy ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtsanak a termékdisztribúciótól az árképzésen át a promóciókig. Az egész arról szól, hogy egy vállalkozás azt nyújtsa, amit a fogyasztói elvárnak, ha vásárolni indulnak.


Amikor a precíziós marketingre gondolunk, hajlamosak vagyunk a direkt marketingre fókuszálni, azaz biztosítani, hogy az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat lényeges, és a lehető leghatékonyabb legyen. Sok vállalat számára ez azonban csak a felszín kapargatása ahhoz képest, amit a tágabb értelemben vett precíziós marketing nyújthatna!

Amennyiben a marketingre úgy tekintünk, mint annak az eszközére, hogy hogyan ismerjük fel a célcsoportok igényeit, és hogyan elégítsük ki azokat a versenytársainknál sokkal jobban, akkor a precíziós marketingre úgy kell tekintenünk, mint az ügyfelek ismereteinek felhasználására a jobb ajánlat érdekében, bármilyen módon is lépjen ő kapcsolatba a vállalkozással.

Megfelelni az elvárásoknak A kiskereskedelemben az egész arról szól, hogy a megfelelő termék legyen a polcon, a megfelelő áron: a vásárlók tudásának felhasználásáról annak érdekében, hogy a helyi igényeket kielégítve rendezzük be az üzletet, és hogy olyan promóciót alkalmazzunk, amely minden vásárlóra ösztönzően hat.

Vegyük például a promócionális marketinget. A kiskereskedők körében jellemző, hogy a promóciós költségek 60 százaléka a vevők 20 százalékára esik, sokan közülük ráadásul alacsony jövedelmezőségű vásárlók. Az olcsó sör egyszerűen csak olyan pasasokat vonz, akik olcsó sört vesznek, de nem növeli az ügyfelek lojalitását, vagy a bevételeket.

Az ügyesebb kiskereskedők a pénztárgépek adatait használják arra, hogy megértsék a fogyasztók elvárásait, és hogy a promóciós költségeket azokra költsék, akik sok hasznot hoznak: azok a vásárlók, akik időről időre az általuk kedvelt terméket látják leértékelve.

Különböző ízlések A beszállítók is kedvelik ezt a fajta megközelítést. Abba fektetik a pénzüket, hogy a kereskedőkkel való kapcsolataikat kategorizálják, megértve a különböző vásárlók különböző igényeit.

Ugyanez igaz a készletek kezelésére is. Semmi értelme jó ajánlatot tenni, ha nincsen az adott készlet raktáron. Bizonyos termékek, mint pl. egy kedvenc kukoricapehely kilistázásával egész fogyasztói kosarat veszíthetünk el.

A preciziós marketing nem más, mint az ügyfél adatainak felhasználása annak érdekében, hogy egy vállalkozás ügyfélközpontú szolgáltatást nyújtson a termékdisztribúciótól az árképzésen át a promóciókig.

Az egész arról szól, hogy a fogyasztónak azt tudjuk nyújtani, amit ő elvár, ha vásárolni indul.
Utolsó frissités ( 2009-01-07 11:56 )





Share/Bookmark
 
< Előző   Következő >


Go to top of page Go to top of page
Vállalkozás Online Kövessen minket! Online névjegyek Cikk beküldése Link ajánlása Belépési adatok Kijelentkezés
Bejelentkezés





Elfelejtette jelszavát
Még nem regisztrált? Regisztráljon most
RSS
Vállalkozás-online.hu - Periodika
Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak
Üzleti könyvtár
Online névjegyek

Top 10 cikk
Friss comment
Friss cikkek
Interjú
Nehéz üzlet a könyvvizsgálat és a könyvelés
Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálóA kötelező könyvvizsgálat értékhatárának emelkedése miatt a magyar könyvvizsgálók piacot veszítenek. Az ügyfelek minden papírmunkát a könyvelővel végeztetnek, akiknek így nem sok idejük marad az érdemi munkára. Üzleti szempontból ma nem biztos, hogy érdemes számviteli területen vállalkozást indítani. Rezsabek Angéla okleveles könyvvizsgálót kérdeztük a magyar könyvvizsgálók és a könyvelők helyzetéről.
 
Illúzió az ingyenes cégalapítás
dr. Klausmann Kornél - Illúzió az ingyenes cégalapításAz ügyvédi irodák gyakorlatilag felfoghatók egy vállalkozásként is. Persze más szabályok vonatkoznak rájuk, ami jelenthet nagyobb szabadságot, de nagyobb veszélyt is. Az ingyenes cégalapítás természetesen egy marketingfogás, és valószínűleg tisztességtelen piaci magatartásként versenyjogi probléma lehet. dr. Klausmann Kornél ügyvédet kérdeztük az üzleti partnerségről, az ingyenes cégalapításról.
 
Szavazzon!
Ön vásárolt már infóterméket az internetről?
 
Friss K.V.
Vállalkozás indítása

Vállalkozás-online.hu - Periodika Ingyenesen letölthető dokumentumok vállalkozóknak Üzleti könyvtár Online névjegyek
| Címlap | Vállalkozás indítása | A vállalkozó | Marketing | E-business | Pénzügyek | Adózás | Jog | Menedzsment | Állás - Munka | Európai Unió | Üzleti etika | KKV e-Learning |